Vuurwerk Orthen

Hmmm.. jammer dat er nu minder rekening wordt gehouden voor de freak met een lager budget. Vorig jaar was het gewoon toch 30% korting vanaf 500 of zo, niet? 1000 is nu wel heel heel erg veel geld. Pffff

Inderdaad, de kortingen iets aangepast, maar goed, jullie willen er ook op verdienen natuurlijk haha. Ik denk dat we niet mogen klagen, want het zijn toch flinke kortingen die hier worden gegeven. :D

Ik wil hierbij ook direct Fred (moontan) even een veer in zijn reet steken voor alle activiteiten die hij samen met Orthen heeft volbracht om de actie tot stand te laten komen met natuurlijk die meeting. :D

Hulde, ook voor jullie Orthen, wat een heerlijke actie!

Hmmm.. jammer dat er nu minder rekening wordt gehouden voor de freak met een lager budget. Vorig jaar was het gewoon toch 30% korting vanaf 500 of zo, niet? 1000 is nu wel heel heel erg veel geld. Pffff

zeur jij is niet zo man? wees blij dat er winkels zijn die zulke kortingen geven:) als jij het lekker niet eens bent met vuurwerk orthen haal jij toch gewoon lekker bij een andere winkel. Waar je helemaal geen korting krijgt en waar ze alleen maar verkopen voor de winst:S

Marchel, kan jij ons iets meer vertellen over de Havana Gold Line collectie?
Welke cake,s gaat het hier om en hoeveel?

Als je je in het betreffende topic al hebt opgegeven voor de meeting, moet je dan alsnog een mail sturen ?

Beste Bassie.
Het is niet noodzakelijk maar voor ons bij Orthen wel makkelijk om te zien hoeveel intresse er is.
Tevens kan deze informatie evt in de toekomst worden gebruikt om jullie persoonlijk op de hoogte te brengen van nieuwe acties.

grtz
Pyromaniac 1975

Komt de site ook pas online op 2 november als de voorverkoop begint. Of is de site al eerder online? :)

De site ziet er inderdaad erg mooi uit, goed overzichtelijk en mooie layout. Natuurlijk ook mooie producten die gekozen zijn. Top! :)

En mocht je een product missen kun je altijd even vragen via info@ of deze voor je besteld kan worden.

VuurwerkOrthen staat voor SuperService en tevreden klanten.

gr
Pyromaniac 1975

Complimenten voor de fraaie website Gilbert en Marchel.
Ziet er uitstekend uit, en de collecties zijn weer met zorg uitgekozen
Interessante uitbreiding met Pyroshopper, Royal, Havanna

Erg mooie site, lang op gewacht maar nu is hij eindelijk open.

Ik mis naar mijn gevoel wel een paar producten. MC Thunder, de toppers van Marijn vuurwerk (binkie, zware jongens enz.) Extreme Bang rockets, Rocket Boom.

Maar voor de rest hebben jullie een prachtig assortiment. Ga ook zeker bij jullie weer bestellen dit jaar top winkel.

En ik wil de Extreme Salute kopen, alleen kan ik dan ook aangeven bij mijn bestelling welke ik wil. En hoe moet dat dan?

Groetjes. :bye:

Erg mooie site, lang op gewacht maar nu is hij eindelijk open.

Ik mis naar mijn gevoel wel een paar producten. MC Thunder, de toppers van Marijn vuurwerk (binkie, zware jongens enz.) Extreme Bang rockets, Rocket Boom.

Maar voor de rest hebben jullie een prachtig assortiment. Ga ook zeker bij jullie weer bestellen dit jaar top winkel.

En ik wil de Extreme Salute kopen, alleen kan ik dan ook aangeven bij mijn bestelling welke ik wil. En hoe moet dat dan?

Groetjes. :bye:

Beste Teun48,als je bij je bestelling gelijk even je voorkeur geeft welke jij wilt via Info@ ga ik mijn uiterste best doen om dit te realiseren.
Ik beloof je niks maar probeer het te regelen tegen de tijd.

gr
Pyromaniac 1975

Naar een hoop vragen over missende producten.

Mocht er een product niet bijstaan stuur dan even een mail met je vraag naar.

mailto:[email protected]

Het kan zijn dat we het product dan alsnog voor je bestellen.

gr
Pyromaniac 1975

En bij deze nog even een tip.

Zoals nu bekend verkopen wij de ghostking,Een nieuwe singleshot met drie traps fluit en nog uniek dit jaar.
Vele freaks verwachten er dan ook veel van.
Dus als er mensen die een bestelling gaan plaatsen met dit item zorg er dan voor dat je dat z.s.m. doet,Het kan namelijk ontzettend hard gaan met dit product en wij willen natuurlijk dat we niemand teleur moeten stellen.

Ik zal kijken zodra wij de 1e zending hebben ontvangen of ik er een filmpje van kan schieten.

grtz
Pyromaniac 1975

Bij deze kan ik het volgende bekend maken.
In samenwerking met Royal fireworks gaan we het volgende doen.

Onder alle klanten die voor meer dan 250,- aan Royal fireworks producten afnemen zal een workshop t.w.v. 300,- worden verloot.:thumbsup:

Dus pak je kans als je er al een keer aan mee had willen doen.

grtz
Pyromaniac 1975

Back
Bovenaan