Vuurwerk Orthen

Helaas Rambam 3.0 niet gekregen. Blijft bijzonder als je in januari al besteld. Color storm en pakje eccentric shots gekregen.

Verder stond de bestelling niet klaar, is wel eens soepeler verlopen.

Heb jij dan mijn on the beat gekregen? Ik had die in januari besteld maar kreeg de rambam 3.0 ervoor.. Ook had ik de snowstorm besteld, kreeg de snowstorm 2.0. En als gratis box de 100sh 30mm van orthen. Wel jammer van de snowstorm, mis ik gewoon 20 schoten...

Heb jij dan mijn on the beat gekregen? Ik had die in januari besteld maar kreeg de rambam 3.0 ervoor.. Ook had ik de snowstorm besteld, kreeg de snowstorm 2.0. En als gratis box de 100sh 30mm van orthen. Wel jammer van de snowstorm, mis ik gewoon 20 schoten...

Nope, maar dan was je er denk ik gelijk met mij. Dr was in ieder geval iemand die de 80-shots kreeg en daarvan baalde omdat ie de “oude” al in januari besteld had.

Ik had maar drie boxen besteld, waarvan er dus één ontbrak. Vorig jaar ook al, overigens prima, vervangers gehad. Maar als je zo vroeg in het jaar besteld verwacht je dat niet.

Zojuist geweest alles stond klaar, het is weleens anders geweest inderdaad. Prima service vandaag, fijne dagen nog.

Nope, maar dan was je er denk ik gelijk met mij. Dr was in ieder geval iemand die de 80-shots kreeg en daarvan baalde omdat ie de “oude” al in januari besteld had.

Ik had maar drie boxen besteld, waarvan er dus één ontbrak. Vorig jaar ook al, overigens prima, vervangers gehad. Maar als je zo vroeg in het jaar besteld verwacht je dat niet.

Haha ja dan waren wij tegelijk bij tolbrug. Ja opzich prima opgelost, alleen heb ik dus de volle mep betaald voor 80 schoten ipv 100..

Bedankt voor de snelle service! Gewoon om 11.30 uur de enigste in de zaak. Helaas was het fairytail assortiment niet geleverd, maar het is wat het is.

We gaan de 31e weer genieten.

Toch niet dan, ik was bij de andere vestiging van Orthen.
Ik was er om +- 7.15 en ik baalde er wel van dat ik de 80 shots kreeg ipv 100 shots omdat ik in januari al had besteld. Ook hadden ze de fairytail assortiment niet waar ze mij niet van op.de hoogte hadden gesteld. Uit eindelijk zijn we er wel uitgekomen maar ben ik toch met gemengde gevoelens weggegaan.

Was een beetje rommelig. Geen fairytail en geen mayhem, maar dit hebben ze goed gemaakt met een capobox en een Noi-z dus mij hoor je niet klagen:D

ik hoop dat vanavond alles er is...
ik heb 3x fairytail en 2x mayhem in mn bestelling staan :$

Ze gaven aan dat de fairytail niet geleverd was omdat deze missing zijn in de centrale opslag. Ik lees hierboven dat verschillende mensen hem niet hebben gekregen, ook ik had hem besteld.
Ik zou rekening houden met het feit dat deze niet geleverd wordt.

Ik was er vanochtend om 8 uur. Hadden zonder dat ik het wist mijn bestellingen samengevoegd terwijl ik deze bewust gesplitst had over 2 dagen. Gelukkig paste alles in de auto. Ik vond het geen onverdeeld succes. Had de Snowstorm limited edition box. Die was er niet dus de 2.0 versie als vervanger gekregen. Jammer want scheelt 20 schoten. Fairy tail assortiment ook niet aanwezig. Hiervoor een prima vervsnger kunnen krijgen in de vorm van de Brasilian Box. De Massive (2×)ontbrak ook. Na meerdere alternatieven die niet beschikbaar waren uiteindelijk maar 2× de Double Gold genomen. En dan tenslotte de grootste teleurstelling De Evo Linited Edition 1 ontbrak ook. Hier was geen fatsoenlijk alternatief voor dus uit arrenmoede de Dragon Box 3 gekozen om de spinners in deze box.Plus..Ik weet het je mag niet klagen over een gratis box, maar kom op zeg, de fast or furious 3 box? Een boxje wat voor 4 tientjes te koop is? Echt een afknapper vsn jewelste bij een bestelling van bijna 1k. Zeker als ik nu lees wat voor gratis boxen aan andere freaks zijn meegegeven dan baal ik er stevig van. Bovendien vind ik het onbegrijpelijk dat dingen die ik in januari al besteld heb niet leverbaar waren. Heel jammer aangezien het altijd lang wikken en wegen voor me is wat ik wil hebben en dan is het niet tof om in een paar minuten een vervanger te moeten kiezen uit een zeer beperkt assortiment. Kortom. Ik twijfel zeer of ik hier nog een keer ga bestellen.

UPDATE:

Na contact te hebben gehad met Remco vandaag naar Orthen gereden. Volgens afspraak de fast or furious box 3 geruild voor de 3x mix compound en alsnog de Evo Limited Edition 1 voor de freakprijs kunnen kopen. Voor de gein ook nog een ouderwetse slof knallers meegenomen met grijs lont om nostalgische redenen. Al met al perfect opgelost en zeer tevreden. Tot volgend jaar zou ik zeggen!

Laatst bewerkt:
Ik begreep dat er voldoende Mayhem in de bunkers in duitsland waren maar of dit echt zo is durf ik niet met zekerheid te zeggen

Vandaag mijn bestelling opgehaald. Ging allemaal prima maar vind de gratis box geen topper namelijk de Eurostar Beijing. had er meer van verwacht aangezien vorig jaar de bunkerblaster uitgeleverd werd als gratis box.

Ik was er afgelopen nacht om 00:05 uur, ging allemaal prima moet ik zeggen. Alles was redelijk snel bij elkaar gepakt, ik had mijn bestelling van diezelfde dag 22u er zelf toch maar bij gedaan en dat was geen probleem. Mocht ook nog even hun steekkar lenen omdat ik daar zelf helemaal niet aan had gedacht. Werd voor mijn neus nog even gecheckt of alles erbij zat, ik vond het prima service. Wel beetje vreemd dat iedereen een andere box erbij krijgt inderdaad, dat zorgt toch snel voor onvrede.

Dit klinkt toch niet best. Snap dat dit vervelend is en al je verdere plannen in de war gooit.
Zeker als je niet uit de buurt daar komt.

Gelukkig kom ik uit de buurt van Orthen, echter werd ik dus niet gebeld dus zelf rond half 5 maar weer langs gegaan. De box(en) waren nu wel binnen en ik kreeg de 3xMix compound als gratis box mee. Ondanks alles toch tevreden naar huis gegaan.

Back
Bovenaan