Vuurwerk Orthen

Ik denk persoonlijk dat we de surprise box kunnen zien staan in het filmpje van pyrotoro bij zijn winkel bezoek van vuurwerk Orthen op YouTube...

De enige waar ik bergen van zie staan in toro zijn video is de exclusive selection 1. Dat is een setje van 3 x 16sh.

Denk dat we gewoon af moeten wachten. De afgelopen jaren was het elke keer een topper!

Kan jullie vertellen dat de gratis box niet teleur zou stellen!
Het is geen van de boven genoemde boxen.
Het is namelijk ook geen standaard box.

Dan de 30mm 100 shots misschien??

Ben benieuwd!

Verder op het topic...

Hoe werken ze eigenlijk met de surprise box als je deze box al hebt besteld?! Krijg je dan toch de surprise box of is er een mogelijkheid dat je een box kunt nemen in dezelfde prijscategorie welke je nog niet hebt!

Sowieso is het een unieke actie! Dus wat je krijgt is altijd meegenomen!!

Ben benieuwd!

Verder op het topic...

Hoe werken ze eigenlijk met de surprise box als je deze box al hebt besteld?! Krijg je dan toch de surprise box of is er een mogelijkheid dat je een box kunt nemen in dezelfde prijscategorie welke je nog niet hebt!

Sowieso is het een unieke actie! Dus wat je krijgt is altijd meegenomen!!

Ik denk dat je deze niet kunt bestellen, ik citeer 3xh: "het is namelijk ook geen standaard box".

En Orthen kennende zou het vast mogelijk zijn wat anders te krijgen. Het is gewoon een top winkel!

Ik denk dat je deze niet kunt bestellen, ik citeer 3xh: "het is namelijk ook geen standaard box".

En Orthen kennende zou het vast mogelijk zijn wat anders te krijgen. Het is gewoon een top winkel!

Het is net hoe je het leest kan inderdaad ook een van de boxen zijn zoals eerder genoemd de 100sh box 30MM...

Het is inderdaad even afwachten maar dat is het zeker waard!

Ben gewoon zenuwachtig voor de box, hoop dat het past in mijn 0:00 uur projectje. Spanneenddd!

Ik hen de 30mm 100 shots ook al, maar het is geen “standaard box” dus dan zal je hem denk ik ook niet besteld kunnen hebben? Wachten maarrr

Back
Bovenaan