Vuurwerk Orthen

Orthen heeft dit jaar wel een erg fijn assortiment moet ik zeggen. Volgend jaar toch maar weer eens langs gaan dan. :)

Ik probeer ook contact te krijgen ( via mail ) maar tot heden nog geen reactie. Ook jammer van het stijgen van de prijzen inderdaad zonder aankondiging.

Sowieso is er dit jaar geen enkele vorm van echte communicatie op het forum geweest, geloof dat 3xh enkele maanden geleden voor het laatst iets omtrent info gepost heeft. Verder had Orthen ook geen freakactie topic dit jaar, ze zullen het wel niet nodig hebben.

Sowieso is er dit jaar geen enkele vorm van echte communicatie op het forum geweest, geloof dat 3xh enkele maanden geleden voor het laatst iets omtrent info gepost heeft. Verder had Orthen ook geen freakactie topic dit jaar, ze zullen het wel niet nodig hebben.

Nee klopt maar heb gemaild en ook 3xh een paar keer een PB gestuurd. Ik krijg van beide geen antwoord.

Ik heb wel gewoon antwoord gekregen op een paar mails en deel de kritiek dan ook niet. Dit blijft een fijne shop met mooi assortiment en mensen met hart voor de zaak. In mijn beleving zijn veel mensen gewoon te verwend geraakt de afgelopen jaren en moet het alsmaar goedkoper en goedkoper, het liefst tot de zaak er geld op toe geeft. Ga zelf eens ondernemen zou ik zeggen, eens kijken hoe snel je daar van terugkomt.

Ook ik heb nooit “problemen” gehad. Werd altijd op mijn mailtjes gereageerd.

En, ja de prijzen stijgen nou eenmaal meestal gedurende het jaar! Ik heb trouwens ook al eens gehad dat ik iets kocht en dit product later goedkoper aan werd geboden.

Zeker mensen met hart voor de zaak en mijn ervaring met missende producten, door te late leveringen, is erg positief.

Back
Bovenaan