Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
vooral donderdagochtend druk, dan vrijdagavond nog een reisje voor één box. Ik had de zaterdag vrij om evt naar DE te kunnen voor Funke speelgoed, maar dat is er vrijwel niet dit jaar (en komende jaren geen verkoopdag in weekend (treinabo), dus helaas...). Valt mee dit jaar, 3 winkels in de omgeving, eentje wat verder weg. Vorig jaar drukker.
Zijn er nog 2 in den verre op zaterdag bijgekomen met nog 1 a 2 in de planning (puur voor een fonteintje of twee gheghe).
Vrijdag mss nog adresje vlakbij voor paar kleine dingen.

Eerste dag met mijn vader langs alle shops crossen. Het is altijd wel leuker om het samen met iemand anders te doen. (en te aanschouwen hoe mijn vader eerst naar het bonnetje kijkt en dan een vermoeid gezicht trekt als hij ziet wat de winkelier allemaal op de toonbank neerlegt voor ''nummer 38!'')

Eerste dag met mijn vader langs alle shops crossen. Het is altijd wel leuker om het samen met iemand anders te doen. (en te aanschouwen hoe mijn vader eerst naar het bonnetje kijkt en dan een vermoeid gezicht trekt als hij ziet wat de winkelier allemaal op de toonbank neerlegt voor ''nummer 38!'')

Ik heb juist het tegenover gestelde, wil het liefst gewoon allen in de auto de winkels langs. Gewoon op mijn eigen manier in mijn eigen wereld zijn, ik geniet dan het meest. Ook wel eens met iemand anders opgehaald, maar vond ik tog echt een stuk minder.

Eerste dag is toch eigenlijk het beste, beginnen in de nacht en dan 's ochtends verder. Voor dit jaar staat dit ook op de planning! Maar dan is nog niet alles in huis, dus wordt ieder dag inslaan :D

Volgende week zitten we nu met spanning te wachten en gaan we een korte nacht tegemoet.

Bewust zo veel mogelijk verspreid over de 3 dagen, spanning is te hoog momenteel en mocht er dan iets gezocht worden ben ik niet alles in één keer kwijt (hoop ik) hahaha

Maar, doe dit al jaren zo aantal winkels per dag geen gehaast mooie routes nemen en rustig dit jaar tussendoor nog even werken waardoor alles wat vlotter gaat.

Donderdag bestelling afhalen. Dag erna ff mee met zwager duitsland in (voor de sfeer, mag van mezelf niets meer kopen), zaterdags oliebollen bakken en zondags lekker puzzelen en van achter de ramen naar de regen kijken;)

Dit jaar de eerste dag wat rustiger gepland, bewust om ook even te kunnen genieten van alle voorpret die ineens samenkomt op de dag van het ophalen. De tweede dag 2 mooie freakwinkels aandoen (Velp en Huizen). Heerlijke tripjes voor de boeg.

Altijd alles op de eerste dag lekker vroeg in de ochtend. Dit jaar toch weer 3 adressen afgaan. meestal rond uurtje of 10 in de ochtend ook weer thuis. Beetje alles uitstallen en genieten van al het opgehaalde.

Afgelopen jaar echt weer genoten van het afhalen. De sfeer er omheen is top. Wat voor mij super veel sfeer had, was dat er winkels tot savonds laat open bleven op zaterdag avond. Tijdens de autorit al mooi vuurwerk te zien ook.

Ik wil volgend jaar vooral meer winkels gaan bezoeken. Afgelopen jaar wat extra winkels bezocht en wát een sfeer. Heerlijk om al die ouders met kinderen te zien vuurwerk halen, auto´s die worden volgeladen, de sfeer die er hangt. Echt prachtig.

Ik ga dit jaar meer winkels bezoeken en in december in een winkel helpen met alles ontkooien en bestellingen in pakken en de losse bunker vullen :D heb er al zin in

Afgelopen jaar maar 2 zaken gezien Breda en Orthen. Super relaxed gehad op de zaterdag. Denk dat ik dit jaar de zaterdag richting Pijnacker ga en op de terugweg via Papendrecht. En dan de volgende dag Den Bosch en Breda.

Cherry pickin' en sfeersnuiven...

Ik wil volgend jaar vooral meer winkels gaan bezoeken. Afgelopen jaar wat extra winkels bezocht en wát een sfeer. Heerlijk om al die ouders met kinderen te zien vuurwerk halen, auto´s die worden volgeladen, de sfeer die er hangt. Echt prachtig.

Ik betrapte mezelf erop, dat ik winkels in de buurt zelfs meerdere keren bezocht, omdat ik “toevallig” nog even een laatste boodschap bij de supermarkt moest doen.
Geweldig die sfeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan