Bjarne0406
VWC lid
Zal de 29ste worden, zit nu op 11 winkels, maar valt qua kilometers (vergeleken vorig jaar) nog wel mee, aantal in dezelfde plaats en sluit tot nu toe allemaal goed aan qua bereikbaarheid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De ophaaldagen worden spannend. 9 afhaal momenten, allemaal met de fiets/openbaar vervoer. Ik heb ooit eens vast gestaan bij Almere haven omdat mijn bestelling echt veel en veel te groot wasUiteraard van geleerd en keurig allemaal kleinere bestellingen geplaatst. Helaas onder het mom van “ ach dat moet toch wel lukken “ nog heel veel bijbesteld in de loop der tijd haha
Oplossing:
https://cargoroo.nl/
Euh alle drie dagen vrijwel elk vrij moment buiten werk om? Donderdagavond geen preorders maar dan los nog een winkel of 2 langs. Verder drukdrukDe mogelijkheid is om je bestelling af te halen tijdens de laatste 3 dagen van het jaar (met uitzondering als er een zondag tussen zit), dus tijdens de officiële verkoopdagen. Wanneer heb jij het liefst je vuurwerk binnen? En als je al besteld heb: wanneer kun jij je vuurwerk ophalen?
De meeste wagentjes van ons forum zitten ruim over de 25kg.. gelukkig zijn er geen weegbruggen bij de winkeliers
Afhalen is voor mij net zo'n beleving als het afsteken zelf. Lekker 3 dagen afhalen en de sfeer van de winkels meepakken.