Klopte bij jullie alles en kon alles worden geleverd of misten er (ondanks eventuele controle) producten en/of moesten jullie vervangers uitzoeken/geld terug krijgen?
Hierbij mijn ervaring van het afhalen van de bestellingen op 28-12-2018:
- Bij Breda Vuurwerk snachts werd alles ter plekke gecontroleerd. Ik had 3 bestellingen samen laten voegen en het leek allemaal te kloppen, ik werd heel even afgeleid door een andere medewerker omdat we het over de Eccentric Shots hadden. Na controle handtekening voor ontvangst gezet. Echter toen ik gisteravond de dozen uitpakte, bleek de Eccentric Shots te missen. Een mailtje gedaan, maar nog geen reactie gehad. Echter verwacht ik wel dat het goed komt Breda Vuurwerk kennende. Edit: kan hem alsnog op halen een deze dagen. Top service van ze.
- Bij Huisman Vuurwerk een kleine bestelling gedaan en die klopte helemaal, werd ook ter plekke gecontroleerd, alles kopte en was geleverd.
- Bij Zena Dieren was het helaas wat minder. Ik werd donderdag al gebeld dat er waarschijnlijk maar 1 van de 2 bestelde Shell Kits geleverd kon worden door leveringsproblemen. Toen ik daar aan kwam leek de medewerker er van te weten en hij zei dat alles toch geleverd kon worden, dus ik helemaal blij. Toen mijn gepikte order voor me neer werd gelegd voor controle zag ik al gelijk maar 1 doosje Shell Kits. Ik vroeg dus waar die andere was, omdat hij zei dat alles toch geleverd kon worden. Hij liet mij de order bon zien die identiek was aan de mijne, behalve dat daar handmatig andere aantallen op waren geschreven. Als ik daar niet over begonnen was had hij mij dus een bestelling meegegeven die maar de helft bevatte dan waarvoor ik had betaald. Ik liet hem dus nog een keer mijn afhaalbon zien en toen merkte ik toch de onervarenheid van de aanwezige medewerkers (geen kwaad woord over ze ofzo, maar dit zijn echt leermomenten voor ze). Toen was het verhaal ineens wel weer dat er leveringsproblemen waren en dat ik er toch maar 1 mee kon krijgen, maar mijn geld wel terug kon krijgen. Ik heb met iets bijbetalen wat anders uitgezocht, maar was wel teleurgesteld, vooral omdat ik eerst nog blij gemaakt werd, maar het later een dood vogeltje bleek te zijn. De medewerkers waren allemaal wel heel vriendelijk en ik denk dat ze hier goed van leren.
- Als laatste een kleine bestelling Dum Bum producten bij Tuinmani te Deventer opgehaald. Hier ook alles samen gecontroleerd en klopte als een bus.