Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha dat gaat gezellig worden. Allemaal naar Leeuwarden. Ik heb geen hotel maar ben er ook op tijd te vinden.

Alles in Nederland op de 28e, heerlijk naar kijken en kuch afsteken kuch haha. De 29e naar Duitsland puur voor alle pijlenpakketten.

Ik start vrijdag rond 07.30/08.00 in Haulerwijk en daarna nog een aantal adressen in de buurt en smiddags naar Duitsland! Heerlijke tocht dus!! Nog meer mensen rond tijd in Haulerwijk?

Allemaal Leeuwarden hoor ik wel, ik welkom jullie allen met open armen!

Misschien komen we elkaar wel tegen, kunnen we een leuk praatje maken :)

Dit jaar bij 4 winkels in de omgeving mijn vuurwerk besteld, zo gekozen dat ik het de 28e op haal vanaf uurtje of 11 met steeds een uur er tussen, zo kan ik rustig er heen rijden, sfeer proeven in de winkel, praatje maken hier en daar, en door naar de volgende :)

Vrijdag rond een uur of half 9 weg naar Papo Baarn met een vriend en erna naar ijzerhandel vos Huizen en nog wat plekkies voor wat kleinere bestellingen. Helaas ben ik de enige freak in mijn familie en zeuren ze met de bekende zin 'zonde van je geld' maarja een hobby kost geld ;)

Vrijdag rond een uur of half 9 weg naar Papo Baarn met een vriend en erna naar ijzerhandel vos Huizen en nog wat plekkies voor wat kleinere bestellingen. Helaas ben ik de enige freak in mijn familie en zeuren ze met de bekende zin 'zonde van je geld' maarja een hobby kost geld ;)

Hahaha, zo bekend ja, ik ben ook zo goed als de enige die meer dan honderd euri uitgeeft in mijn familie en vriendenkring en je hoort dat helaas erg vaak. Maar goed, ik probeer zoveel mogelijk bij 1 winkel te bestellen en mag de 28e in de ochtend op. Lekker een weekendje naar al dat moois staren terwijl het voor de verwarming nog een beetje mag opdrogen :)

Mijn trip vuurwerk ophalen doe ik altijd al met mijn vader.

Wanneer we in de auto zitten gaat het nergens anders over dan vuurwerk.
De geur van mijn vader zijn koffie ruik je goed, wat al een beetje sfeer geeft.
Alleen die terug reis duurt zo godverdomme lang.
Je wilt namelijk al je vuurwerk goed bekijken

kan niet wachten:droolthum moet wel 2 uur rijden heel vroeg opstaan en samen met me schoonbroertje ales ophalen en hele dag onder weg :handsup:

Ik haal het morgen, de 28e, op. De winkels waar ik bestellingen heb geplaatst zitten in Utrecht. Heel misschien dat ik nog in Duitsland ga kijken op een van de dagen erna.

Ik begin vannacht om 00:00 in Steenbergen!
Dan samen met een maat de 28e naar Vuurwerktoppers Papendrecht voor de WTF, daarna Vuurwerkbestel Gilze Rijen en Bredavuurwerk. Dan in de loop van de middag via Breukelen naar Haulerwijk en Leeuwarden. Pak daar een hotel en ga zaterdag met de vrouw de stad in!
De 31e nog een bestelling bij Rijswijkse Vuurwekhal en misschien nog Vuurwerkbunker of Herwijnen Zoetermeer.
Worden mooie ritjes!

Sorry zie het nu pas, door ziekte niet heel aanwezig geweest laatste dagen, maar ik zit in van der valk! net buiten Leeuwarden eigenlijk.
Welk hotel verblijf je als ik vragen mag? Misschien zijn er een aantal hotels in Leeuwarden dezer dagen wel vol in verband met de freakbestellingen !:D

Sorry zie het nu pas, door ziekte niet heel aanwezig geweest laatste dagen, maar ik zit in van der valk! net buiten Leeuwarden eigenlijk.

Goed bezig! Daar zijn wij langs gekomen, zag er schitterend uit. Ik zit in het campanile hotel, zit wat dichterbij Gerrit

Ja vriendin is mee, dus die wou wel wat luxe :bonk:. Alleen zijn we beide super verkouden. :D Maar dat hotel zit vlak bij de mac toch? Hoe laat ga je richting Gerrit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan