Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna hoor, de spanning neemt weer toe haha.
Heb ook nog maar even wat items bij winkels "op de route" besteld, de kruitstress slaat weer toe haha. Maar vooral ook leuk om bij verschillende winkels langs te gaan, ook weer nieuwe winkels te ontdekken daardoor.

Praat met er niet over hahaha..duurt me nu al veels te lang voordat ik mijn collectie kan ophalen. Word vermoed ik weinig slaap van vrijdag op zaterdag

Zaterdag naar valk Nijverdal, dan in de namiddag lekker op fietsje naar vuurwerktotaal koeleman voor mijn gewonnen prijs op te halen, dan door fietsen naar Haaksbergen voor 2 setjes zena shell kit, en dan de 31ste naar alstäte naar er-trading voor funke en pyrocentury.

Nog een paar dagen dan alle gespannen koppies weer in de winkel :D

Altijd weer een speciaal moment om de liefhebbers na een jaar van acties hun vuurwerk mee te geven :)

De route der routes: met zoonlief donderdag middag eerst naar de bonte wever in Assen voor een middagje zwemmen. Lekker ergens eten en overnachten in Groningen.Vanuit ons hotel vroeg op de vrijdag ochtend naar vuurwerk outlet Vierhouten voor mijn bestelling. Dan terug naar huis om de bestelling thuis te brengen. Even wat drinken en eten en weer weg richting Duitsland. Bestelling ophalen bij ruhr vuurwerk, en een paar discounters langs. In de avond lekker een curryworst pakken en weer zwemmen in ons hotel geboekt op de vrijdag in Duitsland. Lekker ff chillen daar en vuurwerkfilmpjes kijken. De volgende dag op naar het weco hoofdkwartier, kijken of ze nog van die verrassing boxen hebben of ander leuk spul. Maar ook gewoon voor de leuk daarheen omdat het kan. Wellicht nog wat discounters langs als ze iets niet op voorraad hadden en ergens in de middag weer terug naar huis. Oh, en maandag nog bij de plaatselijke vuurwerkhandelaar de WTF box ophalen.

Zaterdag naar valk Nijverdal, dan in de namiddag lekker op fietsje naar vuurwerktotaal koeleman voor mijn gewonnen prijs op te halen, dan door fietsen naar Haaksbergen voor 2 setjes zena shell kit, en dan de 31ste naar alstäte naar er-trading voor funke en pyrocentury.
ik de 28 naar er-trading en sondervuurwerk weerselo 29 dec naar bad bentheim naar perfect fireworks aldi lidl enz en 31 dec naar valk vuurwerk en vuurwerkstore holten

hey jij in Enschede jah ik woon er ook mss iets voor volgend jaar samen op pad ?

Zaterdagmorgen naar VTC om mn 2 boxen met korting op te halen die ik had besteld op de Trophy. En daarna met een maatt van me mee,want hij en zn pa hebben dusdanig lopen bestellen her en der dat er hulp nodig is :D
Dus dat word denk ik een dagje rondrijden en div winkels bezoeken.

Man, wat stijgt de spanning alweer hier. De kerst is een gave tijd, maar het wachten duurt zo lang op die begeerde 27e en 28e.. De 27e lekker in de middag naar Leeuwarden, hotel in, darten kijken en proberen slaap te pakken voor de 28e. Dan begint de tocht der tochten weer, heerlijk. Man, ik heb er zin aan!!

Man, wat stijgt de spanning alweer hier. De kerst is een gave tijd, maar het wachten duurt zo lang op die begeerde 27e en 28e.. De 27e lekker in de middag naar Leeuwarden, hotel in, darten kijken en proberen slaap te pakken voor de 28e. Dan begint de tocht der tochten weer, heerlijk. Man, ik heb er zin aan!!

Mooi gesproken, “de tocht der tochten” begint altijd in Leeuwarden!
Als je van Sushi houdt, kan ik je Tao aanraden maar Mexicaans restaurant Yucatan of de kroeg/eetcafé Double-B, waar je je eigen hamburger kan samenstellen, zijn ook aanraders.
Of wellicht gewoon de snack-wagen van Gerrit...

Refererend aan de legendarische woorden van een mede-forumlid - volgens mij was het black dragon - de poep wordt al dunner!

Ja zo kan het ook.

Heerlijk hoor die gezonde spanning. Ik hou er van! Blijft toch elk jaar weer een hele mooie belevenis die de hobby geweldig maakt. Het hele leven naar oudejaarsavond toe is voor mij net zo mooi dan oudejaarsavond zelf.

Zo doe ik het ook dit jaar, lekker een hotel pakken in Leeuwarden. En dan volgende ochtend vroeg ophalen. Heb er alweer zin in.

Vrijdagochtend 9 uur bij Valk in Nijverdal, daarna na de Knalkeet in Rijsen en op de terugweg nog een pakje dum dum mee pakken bij Tuinmanie in Deventer.

Vindt het wel mooi dat sommige winkels al open gaan op 28 december 00.00 tot een uurtje of 1, 2. ga daar ook zeker gebruik van maken

Zo doe ik het ook dit jaar, lekker een hotel pakken in Leeuwarden. En dan volgende ochtend vroeg ophalen. Heb er alweer zin in.

Welk hotel verblijf je als ik vragen mag? Misschien zijn er een aantal hotels in Leeuwarden dezer dagen wel vol in verband met de freakbestellingen !:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan