Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik heb de cakebox amazing fan , is er iemand die weet of ik deze nog moet doorlonten of kan het gewoon zo in de doos blijven
Dat moet je doorlonten, geen enkele box die je in Nederland koopt is al doorgelont. Ik ken de box niet, maar verbind het reservelont van cake 1 aan het hoofdlont van cake 2. Doe dit ook bij de rest en van de cakes en dan heb je een mooie box die als het goed is in zijn geheel na elkaar afgaat. Verbind de lontjes wel zo dicht mogelijk bij elkaar, waar ze de cake uit komen en weer in gaan. Dan heb je zo min mogelijk vertraging tussen de cakes. Succes.
Mijn 18.00 uur project:
Ultimate Screamer -> Important Pyroshow Cake A -> Mad Twister -> Important Pyroshow Cake C -> Daisy Beam -> Happy Thunder Q
Bekijk bijlage 31414
De Happy Thunder Q gaat elektronisch want ik kon bij de Daisy Beam geen reservelont vinden.
Op de foto lijk je de cakes vrij hoog doorgelont te hebben, je realiseert je, tenzij je snellont hebt (maar dat kan ik 1-2-3 niet zo zien) dat je dan een pauze van gauw 4-6 seconden tussen de cakes gaat hebben?
Bedankt voor de tip, dan ga ik er nog even naar kijken!
Edit:
Bij de cake hieronder is te zien dat het onderste deel van de lont in papier verpakt is wanneer het de cake in gaat, moet ik dan bij het in papier verpakte lont de lonten verbinden voor een vlotte overgang tussen de cakes?
Bekijk bijlage 31420
Moeten bij de Traction reaction schotjes er tussen