Vuurwerk ophalen

Ben ik de enigste die zich doodirriteert aan niet geleverd vuurwerk?
Heb totaal 3 bestellingen gedaan, en mis gewoon voor 90 euro aan vuurwerk totaal..
Ik vind dit best assiociaal.. Dat ze de bestellingen zo slecht inpakken, herkenbaar iemand anders?

Dit is inderdaad zeer vervelend.

Nu was ik vannacht bij Bredavuurwerk om m'n bestelling op te halen,en daar word het gewoon nog even met jou erbij nogmaals nagelopen of alles klopt.
Dit vind ik een zeer groot pluspunt,en hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

Ben ik de enigste die zich doodirriteert aan niet geleverd vuurwerk?
Heb totaal 3 bestellingen gedaan, en mis gewoon voor 90 euro aan vuurwerk totaal..
Ik vind dit best assiociaal.. Dat ze de bestellingen zo slecht inpakken, herkenbaar iemand anders?

Ik heb dit vorig jaar bij een winkel gehad (ben toen 2x terug geweest en had nog niet alles), dit jaar alles gehad :)

Vandaag bij 3 winkels geweest, vuurwerkoutlet Groningen, alons, ara hengelsport Stadskanaal, verder nog even geshopt in Duitsland altijd om daar even rond te kijken:)

Meestal is het bij ons zo druk, Dat het niet echt makkelijk is om alles los te halen in de winkel..
Vind toch wel dat het erg vaak gebeurd tegenwoordig!
Hopen dat ze nog iets kunnen regelen..

Dit is inderdaad zeer vervelend.

Nu was ik vannacht bij Bredavuurwerk om m'n bestelling op te halen,en daar word het gewoon nog even met jou erbij nogmaals nagelopen of alles klopt.
Dit vind ik een zeer groot pluspunt,en hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

Ik irriteer me elk jaar mateloos aan dezelfde fout: nooit het juiste aantal pakjes single shot's. Komop jongens je kan toch tellen...

EDIT: ik denk misschien dat ze dit express doen

Vandaag bij 3 winkels geweest: vuurwerkland steenbergen(rotterdam) alles echt super geregeld bestelling compleet even wachten op de mensen voor me en al met al met 15 minuten klaar.
Ook de mail communicatie vooraf was zeer goed.
Daarna naar vuurwerktotaal delft en een mooie showroom met veel producten en oliebollen, koffie en fris.
Was snel aan de beurt en na even zoeken waren ze al klaar voor ik mijn koffie op had.
Hierna zijn we Door gereden naar de carlton om nog wat kleine dingen bij te scoren uit de losse verkoop.
Ook hier niet echt druk en na een oliebol en een koffie, snel aan de beurt en verder goed geholpen.
Dus weer een super dag gehad bij alle winkels en alles geleverd gekregen wat besteld was.

Vandaag uiteindelijk langs Riezebos en De Knallende Ketel geweest! Allebei super snel geholpen!! Liep naar binnen, en stond binnen de 10 minuten weer buiten! Top!!

Jij had wel geluk. In Vuurwerkland Outlet was er een super-lange rij. Na een uur of zo stond ik bij de toonbank. Dan moest ik nog even wachten op mijn bestellingen, omdat het nog niet ingepakt was, omdat het zo druk was. 1,5 uur in totaal gewacht. :frusty:

Jij had wel geluk. In Vuurwerkland Outlet was er een super-lange rij. Na een uur of zo stond ik bij de toonbank. Dan moest ik nog even wachten op mijn bestellingen, omdat het nog niet ingepakt was, omdat het zo druk was. 1,5 uur in totaal gewacht. :frusty:

Dat is wel erg balen inderdaad.... Bij Riezebos gaat het altijd snel! Werd ook netjes gechecked of alles compleet was! De Knallende Ketel was ik zowat de enige op dat moment! Kwam ook wel op vreemd tijdstip (12 uur). Nu donderdag nog :D

Ik irriteer me elk jaar mateloos aan dezelfde fout: nooit het juiste aantal pakjes single shot's. Komop jongens je kan toch tellen...

EDIT: ik denk misschien dat ze dit express doen

Dat denk ik ook wel. Hoewel ik 3 jaar geleden ook een keer gehad heb dat ik mijn bestelling ophaalde, en terwijl het meisje alles op de toonbank zet zegt ze er dood leuk bij: u krijgt nog een gratis artikel vanwege de voorverkoop. En ze pakt deze er nog bij terwijl die er al in zat. En toen ik thuis alles uit aan het pakken was telde ik de 20 pakjes single-shots die ik had besteld, maar er zaten er uiteindelijk 24 in de zak. Gigantische drukte in de winkel en te weinig personeel.

ik moest enkel ff wachten tot mn bestelling compleet was, wat er logies was. dikke prima bij vuurwerk land outlet

Bij mij was alles compleet op 1 item na, daar is netjes vervanging voor geregeld.

Bij grote bestellingen altijd hulp gekregen met het tillen naar de auto, mijn (helaas) kapotte rug is daar zeer dankbaar voor.

Ik check het overigens ook altijd zelf wanneer er niet gecheckt wordt met de verkoper samen.

Beste service en algemene ervaring; by far Breda Vuurwerk (Cees van der Horst). Daar kom ik volgend jaar sowieso terug.

Dat zou inderdaad eigenlijk wel moeten worden gedaan bij elke winkel,
Helaas gebeurd het nogsteeds niet overal.
Bij mij zat het in een doos helemaal dichtgetaped, Dus ook niet makkelijk te checken in de winkel.
Het is trouwens ook geen toeval denk ik, van de 3 bestellingen zijn er bij 2 bestellingen dingen die missen, Erg slordig dus van de winkels vind ik:bonk:

Bij Ed Raket in Apeldoorn werken ze een lijst af met vinkjes en als je ermee akkoord gaat moet je er een handtekening opzetten... goed model!

Laatst bewerkt:
Straks na 't ontbijt/lunch eerst naar West Vuurwerk toch nog 'n dure Mega Maxi halen (móet 'm gehad hebben), daarna terug naar De Weijs om dan toch de 2 Return Of The Phoenix op de fiets mee naar huis zien te krijgen (idem dito Mega Maxi haha), komt goed.

Had een bestelling bij zena die ik om tussen 12:00 en 15:00 kon ophalen. Kom ik daar 12:10 en blijken ze de zena cakebox niet op voorraad te hebben, die komt 's avonds pas weer. Dan krijg ik de HFF cakebox aangeboden met de mededeling: "Deze knalt ook harder". Ik heb vind de nieuwe zena cakebox mooier dus wacht liever tot vanavond, dus dan nog maar een keer proberen om mijn bestelling vanavond op te halen.

Back
Bovenaan