Vuurwerk ophalen...

Tot nu toe:

Rond uur of 7 bij Vuurwerk Huizen :)
Daarna in de middag rond uurtje of 2 richting Rowy.

Hier wordt het echt een Drukke Vuurwerk 3 daagse.
gisteren 3 bestellingen gedaan.
De 29ste eerst s'ochtends vroeg om een uur of 8 langs een aantal kleine zaakjes.
om daarna rond 9:00 uur naar de Welkoop te gaan.
Daarna wordt alles gestald en bewonderd in een lege kamer bij mij thuis dus genoeg plek.
Daarop volgt een korte pauze waarna ik vertrek richting Duitsland en pas weer later in de middag terugkeer.
De 30ste ga ik s'ochtends weer om een uur of 8 richting 2 andere zaakjes waarbij ik bij één een bestelling heb geplaatst. Daarna misschien toch bij een andere zaak kijken.
De rest van de dag waarschijnlijk mezelf bezig houden met projectjes heb er namelijk 3 dit jaar.
namelijk om 10 uur s'ochtends en cat 1 project om 18:00 een cat 2 project en om 1 uur s'nachts een project als een vuurwerkshow met veel sier in het midden van een grote speeltuin. de 31ste tot slot ga ik s'ochtends vroeg weer rond 8 uur langs de laatste winkel waar ik een bestelling heb gedaan.
om daarna om 10 uur wat cat 1 aftesteken kijken hoe men reageert en of men zich hier uperhaupt wel aan de nieuwe regels houdt. Iets wat ik niet verwacht dat men gaat doen.

Maandag 29 dec. vanuit Alkmaar:
tussen 7.00-10.00 Vuurwerkkarton te Leeuwarden
Tussen 10.00-12.00 Vuurwerkland outlet te Groningen

Dan terug naar Alkmaar om uit te laden.
Vervolgens tussen 14.00-15.00 naar Pronk Vuurwerk te St. Maartenzee

Mooi dagje voor de boeg:p

Wat grappig ik heb precies dezelfde planning alleen dan van uit heerhugowaard en ik moet uurtje later bij pronk zijn

Maandag de 29e:
14:00-15:00 De showbox 1 ophalen bij Vuurwerkmania Zeist, even op en neer vanaf Hilversum met de bus
21:00-22:00 De hoofdbestelling ophalen bij Vuurwerk Huizen

Dinsdag de 30e:
Overdag (tijd nog niet gepland) een bestelling ophalen bij Herman de Haan en in de avond komt iemand nog een doorlontbak langsbrengen die diegene voor mij ophaalt.

Tussendoor lekker aan de projectjes knutselen!:)

29e sta ik om 8 uur s'ochtends bij de eerste voor de deur om een grote bestelling op te halen.
Daarna door naar een dorp verderop voor een andere grote bestelling.
Als dat allemaal uitgeladen is moet ik vervolgens meteen door naar m'n werk helaas...
Maar vanaf de 30e tot en met de 2e ben ik vrij. En dus kan ik de 30e nog 2 kleinere bestellingen ophalen. En vervolgens hoef ik me over niks anders druk te maken dan vuurwerk, vuurwerk enneh, vuurwerk! Heerlijk!

ik ik haal het lekker op 30december in de avond kan ik en uitslapen(ben vrij die dag)
eten genieten en in de avond producten nog effe bewonderen.

Ben van plan om de 29ste al een bestelling op te halen, de "grote" bestelling komt op 30 december pas echter.

Wordt me dit jaar wel weer een nachtje bikkelen maar dan heb je ook wat.

Planning
00:00 Rijswijksevuurwerkhal
02:00-03:00 Vuurwerk Orthen
07:00 Valk nijverdal

Wordt me dit jaar wel weer een nachtje bikkelen maar dan heb je ook wat.

Planning
00:00 Rijswijksevuurwerkhal
02:00-03:00 Vuurwerk Orthen
07:00 Valk nijverdal

Pfoe, succes daar mee. Jij liever dan ik haha!

Dit jaar de 29e rond 06:30 vertrekken richting Steenbergen, daarna door naar roosendaal en dan rond een uurtje of 10-11 weer terug.

29 dec bij pronk aleen sta al jaren te vroeg voor de deur haha:cool: en dan rond 12 vuurwerk centrale

Back
Bovenaan