Vuurwerk ophalen.

Gzd werk je niet als planner in de logistiek man, πŸ˜‚πŸ˜‚ zit geen enkele logica in qua tijden, afstanden of wat dan ook, maar je bent er wel effe lekker uit en hebt wat te doen zou ik maar zeggen πŸ˜‰πŸ˜… ps niet wetende wat je woonplaats is uiteraard
Ik gok dat hij in de buurt woont van Mokum gezien zijn nickname ;)

qua logistiek is het een mooie strakke planning toch? Hij rijdt (even de grote steden/dorpen gepakt) Hoofddorp -> Utrecht -> Brabant -> Enschede en dan onderweg terug pakt hij Vatje en Huizen.. heerlijk dagje wel!

qua logistiek is het een mooie strakke planning toch? Hij rijdt (even de grote steden/dorpen gepakt) Hoofddorp -> Utrecht -> Brabant -> Enschede en dan onderweg terug pakt hij Vatje en Huizen.. heerlijk dagje wel!
Jaa toch lekker strakke planning, ben wel benieuwd wat harry bedoel. Na bruchem ga ik wel eerst terug naar huis, anders moest ik zo’n boedelbak mee sjouwen. En ja ❌❌❌.

• Like
Waarderingen: n4ck

oke oke ,zie mijn laatste regel mbt wooplaats/vertrekpunt en ja geef toe heb iets te impulsief getikt en eigenlijk van mijn eigen vertrekpunt gekeken en 365 heeft 3 verschillende winkels zie ik ,meaculpa heren bij deze en 020 ???? nee daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden :bonk::cry: met alle respect voor de 020tigers uiteraard :cool:πŸ‘

oke oke ,zie mijn laatste regel mbt wooplaats/vertrekpunt en ja geef toe heb iets te impulsief getikt en eigenlijk van mijn eigen vertrekpunt gekeken en 365 heeft 3 verschillende winkels zie ik ,meaculpa heren bij deze en 020 ???? nee daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden :bonk::cry: met alle respect voor de 020tigers uiteraard :cool:πŸ‘
Voor iemand van 50+ vind ik het best triest dat je de hoofdstad van Nederland niet bij zijn naam noemt maar dat is enkel mijn mening hoor. Zit al ruim 25 jaar in de arena en tuurlijk haat ik Feyenoord, PSV, Utrecht enz.. maar laten we hier toch gewoon ff normaal doen zeg. Vuurwerk verbroederd toch.. vuurwerk kan er niets aan doen dat men jaloers is op Amsterdam 😘

Voor iemand van 50+ vind ik het best triest dat je de hoofdstad van Nederland niet bij zijn naam noemt maar dat is enkel mijn mening hoor. Zit al ruim 25 jaar in de arena en tuurlijk haat ik Feyenoord, PSV, Utrecht enz.. maar laten we hier toch gewoon ff normaal doen zeg. Vuurwerk verbroederd toch.. vuurwerk kan er niets aan doen dat men jaloers is op Amsterdam 😘
zo als jij hem schetst was die niet bedoeld hoor ,pfffffff je noemt het zelf mokum ipv Amsterdam en jaloers ????? zou niets kunnen bedenken waar ik dan jaloers op zou moeten zijn eerlijk gezegd ,maar laten we het lekker bij het vuurwerk houden man ,s al lastig genoeg met al die onzekerheden πŸ‘πŸ‘πŸ‘Š

29 dec
Kanjer Fleringen 8:00 - 9:00
Langenberg 9:00 - 9:15
(terugweg Nijverdal??)
VuurwerkVathorst 15:00 - 16:00

30 dec
Riezebos 11:00

Ben een rasFeyenoorder maar heb toch wel legendarische stapnachten gehad op de zeedijk (met vriendinnen overigens) kolere...

Laatst bewerkt:
Heb zelf ook een aardig ritje voor de boeg. Vanuit Wateringen ga ik eerst even heen en weer naar Vuurwerkfeestje in Roosendaal.
In de middag ga ik vervolgens naar:
- Vuurwerkbunker Pijnacker
- Vuurwerkoutlet Pijnacker
- Vuurwerkdumper Leiderdorp
- Donadoni De Meern
- Vathost Amersfoort
- Vuurwerk Huizen

WZAWZDB!

Heerlijk dagje uit!! En wat betreft die heerlijke stad, laat ze maar lullen....allemaal jaloezie!!🍻
Zo zie ik het ook gap, kon ook alles bij outlet joure bestellen. Ik hou er juist van om verschillende winkels te bezoeken en freaks te ontmoeten. Zou nergens anders dan Amsterdam willen en kunnen wonen heerlijk🫑

29e om 08:00 staat Riezebos op de planning, in de avond Tetris doen met een of andere veelvraat bij Vathorst...
30e zelf mn bestelling ophalen bij Vathorst....
31e hopen op leegverkoop hier in de buurt.....

Alles bij elkaar 45 minuten rijden😎

Top avondje weer 😘

Nee, onze FCU deed het lekker πŸ˜‚
Oohw zeker niet, al was het na fortuna en groningen iets beter en leuker om naar te kijken tegen Lyon ,maar thuis tegen herenveen was ook weer een deceptie, het Nederlandse voetbal is op Europees niveau zeker tegenvallend ,en ben vooral fan van mooi voetbal ongeacht de club πŸ˜‰πŸ‘

Back
Bovenaan