Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk probeer ik het altijd gelijk de eerste dag binnen te hebben. Dit jaar sochtends vroeg en in de middag de bestellingen ophalen. Ook met het gevoel dat op de 28e de kans het grootste is dat je je hele bestelling mee krijgt.

De 28e gelijk alles ophalen. Probeer al jaren dat alles bij 1 winkel te scoren zodat ik niet blijf rijden maar ook dit jaar is dat vakkundig mislukt. Gelukkig allemaal wel op 1 route dat scheelt dan nog wel.

Aangezien ik heel het jaar al te veel in de auto zit, haal ik het lekker in de buurt de 28e laat in de avond.
Ben eigenlijk niet zo van dat getrut in die winkels, loop je te klooien met die dozen vanaf de toonbank.
Gewoon alles op een pallet en met een heftruukje het busje in, dat zou ideaal zijn... een soort vuurwerk (mac)drive.

Werken in een vuurwerk winkel heeft zo zijn voordelen, ff orders laten picken net voordat ik naar huis rijd de 28e.
Dan heb ik mooi de 29e de tijd voor de kooien/flappen eraf scheuren etc en met glunder oogjes naar mn vuurwerk staan kijken.

Altijd de eerste dag het meeste en/of de verre ritten. Dan heb ik soms nog een bestelling dichtbij huis en die plan ik vaak de 2e dag en wordt afgehaald tegelijk met het rondje in de omgeving langs de winkels.

Vorig jaar was echt beste jaar mbt dagen, de 30e op zaterdag is echt het meest ideaal want dan kun je de allerlaatste verkoop dag nog even langs wat 'happy hours'haha

De 31e zul je mij nooit in de winkel zien, behalve jaren geleden toen we de 1e junior jack van katan afstaken...toen zijn we gelijk de auto ingestapt om meer te halen maar helaas uitverkocht

Helaas wegens gebrek aan oppas ben ik dit jaar genoodzaakt om alles pas op de 31e af te halen. Hopelijk zijn mijn bestellingen overal compleet (heb 4 adresjes dit jaar)

Ik heb 8 verschillende adressen dit jaar waar ik alles heb besteld. Zaterdag het meeste ophalen en maandag nog 2 winkels. Zondag mooi om alles klaar te maken, door te lonten etc. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan