Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfoe.. dit jaar de grootste bestelling ophalen op de 30e einde van de dag. Kijkende naar de horrorverhalen hierboven hoop ik dat dat maar goed gaat. Gelet op de communicatie met deze winkel zorgt dit wel voor vertrouwen.

Gelukkig ook de 28 in de ochtend en avond een bestelling ophalen!

Hier ook wel de ervaring dat de eerste dag alles altijd compleet is, met uitzondering van 1 winkel, maar die hadden keurige vervangers (dan is het ook fijn dat het de 1e verkoopdag is anders is de kans groot dat die er ook niet meer zijn)
Verder zelfs bij de (betrouwbare) verkooppunten waar ik mijn vuurwerk al vaker gehaald heb ben ik weleens e.e.a. misgelopen op de 2e of 3e verkoopdag, dat is wel echt balen.

Vanaf vorig jaar enkel op de 1e dag alles ingepland en dat beviel me erg goed!
Kun je er ook nog een dagje extra aan ruiken/ voelen en naar kijken 🥰😆

alles word op de 28e opgehaald en ja dat word een zware dag maar daarna ook geen gezeik of gedoe om missende producten :P
oudjaarsdag playlist aan en gas erop :D

Dit jaar ga ik de bestellingen verdelen over de ophaaldagen . eerdere jaren altijd bijna alles op de eerste verkoopdag opgehaald .

Voor dit jaar heb ik op 28 December al wel een bestelling staan, maar voor de komende bestellingen ga ik kiezen voor de 30e als ophaaldag, en hier langs de lokale winkels rijden waar ik niet bestel zodat ik nog wat kan meenemen in de losse verkoop .

Zo kan ik langer genieten van het ophalen :)

Laatst bewerkt:
“Schat, je moet voor 1 compound even naar Friesland en voor 3 cakes naar Brabant. Wel een beetje doorrijden want anders haal je de timeslots niet”.

Haha, goed geregeld man 😃!
Hahah ja dat zal wat zijn. Nee zitten gelukkig in de buurt maar of het allemaal gaat passen. Ik had al wel gezegd je moet eerst ff daar ophalen dan naar huis brengen en dan naar het andere adres, anders past het sws niet in haar auto 😂😂😂

Kijk dat is lekker voor elkaar. Al haal je het waarschijnlijk als het kon het toch liever zelf op?

Hier eindelijk eens de volledige afhalendagen vrij. Ga hier dan ook optimaal van genieten.

• Like
Waarderingen: ATF
Hier heb ik het ophalen verdeelt over twee dagen. De 28e en de 30e. Oudejaarsdag gewoon lekker niets.

De 28e heb ik 5 shops in de planning. Ik begin vanuit Breda in Roosendaal en het verste punt is Utrecht.

De 30e 3 zaken. 2 in Breda en ik ga langs Vathorst.

Alles de 28ste. Kan het niet hebben dat zometeen het toch opeens het er niet is en iemand je box heeft.
Ofzo iets syndroom

De bulk op de 28ste.
En een kleine "nawee" op de 30ste. 🤪
Ik acht de kans erg klein ,dat ze dan, de nog 3 bestelde dingen niet meer zouden hebben,ik ga er ook vanuit dat men de bestellingen raapt en dan apart zet tot klanten ze komen halen ipv er dan uit te gaan hamsteren om t zomaar te noemen.

Heb dit jaar juist gekozen om een beetje 50/50 te hanteren. Eerste deel 28e en 2e deel de 30e. Mag aannemen dat alles terug bevoorraad is die zondag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan