Vuurwerk-NH

Twee jaar terug hier ook wat gezeur gehad met romeinse kaarsen, stonden destijds zeer scherp (maar niet absurd goedkoop dat het een prijsfout had kunnen zijn) per pak geprijsd op de website en dus besteld. Kom ik het halen zeggen ze dat het per stuk is. Dus ipv 5 pakken (van 10 romeinse kaarsen) ging ik naar huis met 5 romeinse kaarsen... geen discussie mogelijk. Toen maar doorgereden naar Kroone Liefting in Limmen waar ik voor 20 cent meer wél een pak romeinse kaarsen had.

Net de site even bekeken maar dit verdiend inderdaad geen schoonheidsprijs. Waanzinnig duur en dan korting geven. Ik heb een royal cakebox elders gekocht voor meer dan de helft van wat ze hier vragen. 50% korting is inderdaad misleiding.

Ook Rubro is absurd duur. 4 seasons 155,= Immortal gold 175,=, etc.

Net de site even bekeken maar dit verdiend inderdaad geen schoonheidsprijs. Waanzinnig duur en dan korting geven. Ik heb een royal cakebox elders gekocht voor meer dan de helft van wat ze hier vragen. 50% korting is inderdaad misleiding.

Ook Rubro is absurd duur. 4 seasons 155,= Immortal gold 175,=, etc.

Klopt ook. Maar Rubro is niet heel best vertegenwoordigd in Noord- Holland. Misschien dat ze daarom de prijs zo hoog houden. Ik ga er niet heen, belachelijke prijzen.

Klopt ook. Maar Rubro is niet heel best vertegenwoordigd in Noord- Holland. Misschien dat ze daarom de prijs zo hoog houden. Ik ga er niet heen, belachelijke prijzen.

Het ligt er wel echt aan wat je koopt.
Want sommige dingen zijn ook gewoon normaal geprijsd

Kijk even naar de prijzen van royal op dit moment. Heb een leuke bestelling gedaan. Gate of heaven 1 rapid rampage sirens salvo. Oude royal toppertjes voor heel weinig.

staat toch gewoon op hun website, zena , rubro en royal (ook nog een veiling via troostwijk).. een aanwinst voor Amsterdam wat toch nog steeds in mijn ogen Broekhoff city is..

Vandaag wat Royal spullen opgehaald voor mooie prijzen. Wel een stuk verbeterd hier, werd snel geholpen en bestelling nagelopen en weer foetsie. Top. Succes verder met de verkoop

Daar ga ik vanmiddag heen, voorgaande jaren altijd goed geholpen daar. Voor mij 1 van de betere in deze omgeving, alleen wel veel uitverkocht volgens de website.

Ik heb nog nooit wat bij jullie besteld noch mij ergens voor ingeschreven bij jullie (nieuwsbrief oid) maar toch ontving ik vanaf december mailtjes met aanbiedingen van jullie?

Ik weet niet wat ik van deze winkel moet denken. Ik heb er geen ervaring mee. Behalve dan dat ze nooit op emails reageren en op berichten via Facebook. Het is niet zoals het hoort. Dus mij zullen ze daar nooit gaan zien.

Ik weet niet wat ik van deze winkel moet denken. Ik heb er geen ervaring mee. Behalve dan dat ze nooit op emails reageren en op berichten via Facebook. Het is niet zoals het hoort. Dus mij zullen ze daar nooit gaan zien.

Mij ook niet als ik enkele prijzen bekijk : Crackling cry 2.0 voor € 47,95 en de New Moon voor € 57,50 :bonk:

Ik heb nog nooit wat bij jullie besteld noch mij ergens voor ingeschreven bij jullie (nieuwsbrief oid) maar toch ontving ik vanaf december mailtjes met aanbiedingen van jullie?

Dat vind ik wel heel erg knap :D

Toch is het zo. Waarom zou ik zoiets verzinnen? :)

Ik zie dat ze hier op het forum zitten, dus ik ben benieuwd of er nog een reactie komt.

Hahaha zo bedoelde ik het niet. Meer in de zin van : dat hebben ze knap gedaan en hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen.

Echt actief zijn ze trouwens niet op het forum dus ik vraag me af of je vraag beantwoordt gaat worden.

Failliet? Las eerder ergens dat ze een jaartje overslaan. Misschien het schip in gegaan door het opkopen van al het Royal spul vorig jaar?

Heb contact gehad met ze via Facebook. Op de vraag of ze nog vuurwerk gingen verkopen dit jaar was het antwoord: De politiek is ons helaas niet gunstig gezind...

Dus dit jaar in ieder geval geen verkoop.

Back
Bovenaan