Hier heen gegaan voor 2 setjes china by night,
Na 1,5 uur in de rij gestaan te hebben te horen gekregen dat er idd 2 cakes te zwaar waren.
Hier heb ik mijn geld voor teruggevraagd omdat ik er al aardig klaar mee was.
Geld terug gekregen en de resterende 8 cakes netjes in een doos gedaan.
Ook mij zijn een aantal dingen opgevallen:
- Als er gewerkt moet worden werk dan ook alsjeblieft. En ga niet als een zakje strooizout achter de balie staan,
- Als u voor 1 product telkens heen en weer loopt schiet dit natuurlijk niet op. Misschien is een winkelwagentje handiger.
- De ingehuurde beveiliger was in deze wel handig, Gezien het feit dat er mensen met nummertje 11 later aan de beurt waren dan mij, en het geheel uiteraard lekker begon te zeuren tegen het personeel.
- Een te zware cake mee krijgen terwijl er van tevoren gezegd wordt dat deze niet verkocht mag worden; NICE
- Zoals eerder aangegeven is een achteruitgang wel handig. Als je met je kartonverpakkingen door de showroom loopt komt ook dit niet echt over.
- Tegen je klanten zeggen dat er een aantal cakes 'kwijt' zijn wil de sfeer ook niet echt verbeteren.
- Leuke oliebollenkraam, Dit heeft inderdaad wat sfeer. Gave roze kleur en een top locatie voor gekozen! Pal naast de ingang.
- Je bestellingen controleren op een habi babi laptop die van elende nog niet uit elkaar valt is erg handig, leuke postgids erop ook trouwens!
- Om toch positief te eindigen:
Mooie vrouw achter de balie
Echt een kansloze zaak, Nooit meer voor mij, op naar de concurrent.
doeiiii