Vuurwerk met illegaal uiterlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

aasamember

VWC lid
Ik wou ze graag verzamelen in 1 topic :bonk:
Het lijkt een klein trendje

Uiterlijk van een Vlinder
2025.jpg

Uiterlijk van een Lawine pijl
2618.jpg

Uiterlijk van een Nitraat
6018%20(2011)%20All.jpg

Uiterlijk van een Strijker
legalestrijker3grootol7.jpg

730%20Giant%20Bang%20rocket%202011.png

Lijkt op Weco Super blitz lawinepijl?

chooetbermuda.jpg

bermuda's :rolleyes:

choeetacracker1.jpg

Lijkt op doosje chooet strijkers?

Laatst bewerkt:
Leuk de laatste foto uti de openingspost. Is nog een foto van mij van 6 jaar geleden dat ik vuurwerk kocht bij Hollandivani/ Zwarte Markt beverwijk. Daar werden deze 'Strijkers' verkocht voor 1 euro per 100. Het leuke was, dat de strijkkop helemaal niets deed, heb toen een knaller gewoon in de brand gezet terwijl hij nog geen eens iets deed. Aan de lont deed hij het wel natuurlijk. Mijn ervaring was trouwens wel dat hij harder knalde dan normale Kanonslagen. Deze knallers kwamen van B&W af destijds. Nu bestaan ze niet meer.

De naam was natuurlijk om mensen te trekken zoals de winkel dat met al zijn artikelen deed. Verder had ik ze nergens gezien maar verwacht niet dat ze exclusief waren voor deze winekel. Natuurlijk weet elke doorsnee consument wel dat strijkers niet zijn toegestaan in Nederland, waarom we ze dan ook kochten..? Gewoon voor de leuk denk ik. Ik had 2 pakken omdat je van alles maximaal 2 mocht meenemen.

De laatste foto van Ruben Fransen ben ik het trouwens niet mee eens. Is gewoon van een merk Choeet wat ook grondbloemen in dezelfde doos heeft zitten met een andere tekst. Dat het vuurwerk word aangeprezen als 'vuurwerk uit Belgie' is natuurlijk wel zo, maar qua uiterlijk waar het hier om draaid vind ik ze er niet tussen passen.

De laatste foto van Ruben Fransen ben ik het trouwens niet mee eens. Is gewoon van een merk Choeet wat ook grondbloemen in dezelfde doos heeft zitten met een andere tekst. Dat het vuurwerk word aangeprezen als 'vuurwerk uit Belgie' is natuurlijk wel zo, maar qua uiterlijk waar het hier om draaid vind ik ze er niet tussen passen.

Ja oke, ben het half met je eens...
verwijderen?

Ik snap dit niet hoor, zal wel aan mij liggen.
Je geeft geld uit om het illegale uiterlijk over te nemen, weer zo'n achterlijke tekst erbij zetten (EXTREME VLINDERBOM! blabla) en hoopt je dingen te verkopen aan de nietwetende klant.
Waarom niet gewoon dezelfde wetten als Belgie overnemen?
Hier doen mensen stomme dingen met vuurwerk omdat het "spannend" is.
Voorbeeld: Heb jij wel eens op YouTube een Belg met een nitraat oid een prullenbak zien opblazen?
Ik in ieder geval niet.
Waarom houden mensen niet gewoon op met zeiken en dezelfde wetten overnemen, zijn we van veel problemen af waaronder agenten bij de grens bij Belgie, boetes, Halt, illegale handel en nog meer.

klopt maar handel zal er zoiezo wel blijven (denk aan fp3, cobra's, zink's enz.)
ontopic:
de chain van 500 is precies hetzelfde, behalve de prestatie dan haha:
l_chooet-the-chain-500-vuurwerk.png

Altijd zeiken om illegaal vuurwerk maar als je er geld mee kan verdienen mag het wel..:angry:

Staat nu ook in een folder: Zena vuurwerk uit Belgie in nederland! Alsof het vuurwerk uit Belgie naar Nederland gaat.

Ja en het leuke ervan is als ome agent je oudjaarsdag ziet lopen met zulk soort spul... Je ook nog eens flink de sigaar kunt zijn als je niet oppast!! Omdat hun het niet direct terplekke kunnen indetificeren of het Legaal/illegaal is !! Ofterwijl direct vuurwerk kwijt. Of erger nog oudjaarsdag op politiebereau.
Heb je lekker 365 dagen voor nix zitten wachten!! :bonk: :bye: O&N

Dat lijkt mij sterk.
Oom agent weet heus wel wat illegaal en legaal is hoor.
Denk je dat je gaat brommen op dé dag van het jaar als je paar vlindertjes hebt?
Het gaat er dan meer om dat je niet met 100 cobra's in je tasje rond loopt.

het uiterlijk van die vlinders roept ook vragen op ik dacht dat op elk stuk vuurwerk de gebruks aanwijzing moet staan in het nederlands
iets wat er op de afbeelding niet op staat dus vraag me af of ze zoals op die afbeelding is ook verkocht wordt

2630.jpg

4x9030 mortierpijl
3x9015 boeketpijl
4x9001 knalpijl

De onderste vier pijlen zijn knalpijlen en heten 9001. Hummmm die cijfercombinatie komt mij bekent voor.

Dat lijkt mij sterk.
Oom agent weet heus wel wat illegaal en legaal is hoor.
Denk je dat je gaat brommen op dé dag van het jaar als je paar vlindertjes hebt?
Het gaat er dan meer om dat je niet met 100 cobra's in je tasje rond loopt.

Ik hoop dat je gelijk hebt Denjo !! Maar ik vind persoonlijk dat er een ware heksenjacht is ontstaan dit jaar op illegaal vuurwerk. Denk bijvoorbeeld aan de nieuwe vlinders van Caferrata in de begin post ( doel ik op geen gebruiksaanwijzing )Dus als ome agent het er ook maar iets te verdacht uitziet vinden zal hij zeker actie ondernemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan