Vuurwerk met Fluit

Fluit in plastic tubes is vanaf dit jaar (europees) verboden. Fluit in papieren tubes mag gewoon nog.
Dat klopt i.d.d.
En ik denk dan ook dat ze er bij funke geen zin in hebben om opnieuw het wiel uit te gaan vinden om bepaalde producten te gaan herontwikkelen zodat t werkt met papieren/kartonnen tubes.
En er zijn al wekelijk producenten/merken die nu wel producten hebben voorzien van de nieuwe versie tubes.
Al schijnt het voor bepaalde fluitbakken met niet het standaard geluid niet of nog niet te werken met papier/karton.
Het hoe en wat heb ik gelezen,maar uitleggen kan ik t niet exact.

Helaas niet in NL te koop maar Funke heeft pas een nieuw product met fluit op de markt gebracht in 2 versies, normaal en all-at-once.

Helaas niet in NL te koop maar Funke heeft pas een nieuw product met fluit op de markt gebracht in 2 versies, normaal en all-at-once.
Zonde dat hier geen Salute achter zit

Zijn er eigenlijk geen fonteinen te maken met enkel fluit/scream? Dus nie ff een gillend heksje, maar zoals in een RotP bv, zoals de illegale Scream knallers lieten zien dat kan, maar dan zonder knal natuurlijk. Je komt in fonteinen wel geïntegreerd een fluit tegen, maar nooit een goeie scream. Fluitfabriek lijn van Lesli speelde er wel wat mee, maar ook altijd de schelle variant.

Zuivere fluit/krijs fonteinen, gat in de markt. Of verhindert RACT dat?

Back
Bovenaan