Vuurwerk met Fluit

Boundzyy

VWC lid
Zoals de titel misschien doet vermoeden. Zijn er tegenwoordig nog wel producten met goede fluit effecten?

Eerder had je natuurlijk pijlen met fluit en ook thunderkings waarin fluit zat verwerkt (ala thunderqueen). Ik ben eigenlijk opzoek naar een product dat lekker hard en/of schel fluit. Los van de simpele luchthuilers die niet genoeg volume hebben om vreselijk irritant te zijn.

Iemand aanraders?

Special 4 van katan? Staat nog her en der te koop. Veel fluitproducten gaan eruit helaas. En er is zojuist een black friday deal geplaatst in het topic met 2x kingsmen voor 250,-. Ook een fluitproduct.

The Scream
Return of the Phoenix
Screaming Vulture
Whistling Rainbow

En als je ze nog kunt vinden:
Wicked Whistle
Three Stage Trouble

Kleine producten met fluit en een effect is heel beperkt. Enkel fluit zijn er natuurlijk wel van die 100sh fluit blokjes zoals de Scream 100 van Klasek of nog kleiner, de 25sh Scrammer van Rubro en zo zijn er nog wel meer te vinden.

Bij de buren heb je bijvoorbeeld nog de Missile boy bang of Three step whistle salute van Original.

En bij Zena België is de Muffler leuk en voordelig.

Die Gouwe Ouwe Raw Whistler hebben ze daar ook weer :cool:

De cakes met fluit in de prijs categorie €15-€30 is volgens mij wel gedaan. Ik heb nog 4x return of the phoenix kunnen scoren in de aanloop naar het vuurwerk seizoen, maar voor een klein project ben ik op zoek naar een soort gelijke cake als de ROTP in Almere en omstreken. Iemand nog ideeën?
ps. Ik bedoel niet zo’n missle shooter met 100, 200 of 300 irritante fluitjes.

Zoals de titel misschien doet vermoeden. Zijn er tegenwoordig nog wel producten met goede fluit effecten?

Eerder had je natuurlijk pijlen met fluit en ook thunderkings waarin fluit zat verwerkt (ala thunderqueen). Ik ben eigenlijk opzoek naar een product dat lekker hard en/of schel fluit. Los van de simpele luchthuilers die niet genoeg volume hebben om vreselijk irritant te zijn.

Iemand aanraders?
Fluit is toch helemaal verboden wat ik begreep.. of heb ik dat mis

Back
Bovenaan