Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan mij nog een nostalgisch stukje vuurwerk herinneren in de vorm van een slang! Deze was opgebouwd uit segmentjes en spuwde vuur zodat de slang, als het goed was, ging kronkelen! Toen 1 of 2 keer afgestoken!
Ik kan geen foto vinden maar ik kan me de Finale Balls van (dacht ik) Broekhoff nog herinneren. Enorm groot conisch ding met een gouden plastic dop erop. Wat eruit kwam stelde dan weer bitter weinig voor...
Bedoel je deze @2:00?
Omlabeling van deze?:
Anyways, van mij mogen er wel producten komen die dankzij hun vorm een mooi effect geven. Die zijn er natuurlijk al, de fan-shape cakes. Maar vooral op het gebied van fonteinen was er vroeger meer.
Kabinetje schieten! Deze vond ik ook altijd wel bijzonder grappig! De uitwerking van de pijlen overigens niet! Ik heb nog steeds zo'n pakketje bewaard als collector item! Hangt mooi aan de wand! Deze zijn volgens mij nooit goed verkocht vanwege hoge de prijs! Werden daarom op een gegeven moment gratis bij bestellingen weggegeven! Het concept was iig wel leuk bedacht!
Bekijk bijlage 27858
Bekijk bijlage 27859
Het Kabinetje vuurpijlenpakket en Hammer Rockets zijn inderdaad vuurwerkartikelen met een bijzondere vorm. Maar boh, wat een slechte afwerking had het Kabinetje vuurpijlenpakket.![]()
Wat me ook opvalt zijn de prijzen. We klagen nog wel eens dat vuurwerk duur is, maar als ik die oude folders terugkijk, kreeg je wel erg weinig waar voor je geld.