Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lesli - Fort Knox
![]()
Bekijk bijlage 32331
Als t goed is had RedLantern vroeger ook een fontein in de vorm van een chineze vaas..?!
En nog steeds te koop bij Alpeco in België. 2 voor een tientje meen ik.
Kan wel kloppen kwa prijs. Had er bij pyroshop ook 2 voor 10 in de aanbieding
Wat leuk om een foto van mijn vuurwerk collectie uit 2001/2002 in de first post terug te zien![]()
! Volgens mij was dit het eerste jaar dat ik vuurwerk van het merk Lidu had gekocht en was dat ook het eerste jaar dat Lidu op de nederlandse markt verkrijgbaar was. Ik weet nog goed dat ik dit merk toen supergraag wilde hebben omdat ik mij eerder had zitten vergapen aan de Lidu china folders waar 6,7,8 en 10" shells in stonden en er ook veel positieve berichten over dit vuurwerkmerk in de ronde gingen. De cake met de afwijkende vorm op de foto is de Lidu Victory en als ik het mij goed herinner was het een combinatie van een fontein met de ronde waaier van bombette shots. Het was in ieder geval wel een uniek stuk vuurwerk in die tijd en zowel de onderplaat als de tube houder waren van triplex gemaakt. Hier nog een foto van de Lidu producten die ik dat jaar had vanuit twee andere hoeken. Hier is ook de naam van de cake op terug te zien.
Bekijk bijlage 56459
Bekijk bijlage 56460