Vuurwerk met aparte effecten

Waanzinnig effect, iedere pijl weer is het gaaf om te zien en te horen.
Leuke berekening mantronix, laat even zien hoeveel kracht hierachter zit.

Inderdaad echt een geweldig gruwelijke pijl die hoogte alleen al niet normaal meer!!!
Volgens mij worden deze pijlen door fanataci zelf gemaakt weet ik bijna zeker en dat ze niet ergens geproduceerd worden ofzo...
Jammer :wink:
:bye:

Prachtig al die pijlen hé? En allemaal hebben ze wel hun eigen geluid, echt mooi om naar te kijken/luisteren! :D

Hehe, met zoveel plezier bij de gedachte vanavond (kleine meeting) over deze pijl heb je weer zo'n prachteffect gevonden. Naast dat de naam natuurlijk wel heel passend is, is het ook nóg gekker dan het normaal gesproken is, 2 stage, waanzinnig! :D

Wat een ding zeg :shocked:
Niet normaal hoog meer geweldige krijsende fluit en dan ook nog zo een knal erachteraan :cool: kicken :cool:

Waaaaanzinnig! Prachtig hoor, en ik maar denken dat je de top wel had bereikt met een 6lb:cool:.. Prachtig Moontan, hoe vind je al die filmpjes toch:rolleyes:..

Dit is echt gestoord vuurwerk. Prachtig, steeds weer die hummer-krijs.
Echt magisch, lijkt me fantastisch om zo eentje eens live mee te maken. Je ziet het boeket, en dan die 2 seconden stilte, waarin je weet dat het geluid onderweg is. Maar door de hoogte hoor je nog niets.:cool:
Mega stoer!

dit is een pracht filmpje dankje voor het delen. hier komen echt GEWELDIGE effecten voor bij super

Hoe kom je er toch weer op:p
Erg leuk te zien, staan veel leuke filmpjes van soortgelijke monocoptors.

Back
Bovenaan