Vuurwerk met aparte effecten

Die pijlen zijn echt geweldig!
Heel mooi hoe ze met zo'n prachtige fluit de lucht in gaan. En ze komen ook nog zo hoog:cool:
Leuk om te kijken.
:bye:

Bij de hummer staat trouwens dat het eigenlijk een shell was maar door een misfire een mine is geworden...
Doet niks af aan het effect :D
En ook die pijlen zijn echt machtig!
Der zijn heel wat wondertjes te vinden op youtube!

Die pijlen zijn inderdaad machtig.
Volgens mij zijn ze allemaal self-made?
Wat een geluid komt er uit zo,n pijl he?
Moet je je volumeknop eens open draaien.
Niet normaal meer.

Mijn volumeknop staat standaard vol uit :rolleyes:
Mijn eigen raket stijgt ook met behoorlijk wat kracht op dus ik weet hoe het klinkt :cool:
Zo te zien zijn ze self made maar ik weet niet in de zin van ook zelf motortje maken... of alleen effect self-made...

Haha, waanzinnig zeg! Je zou een buurman hebben die zo'n ding afschiet, je schrikt je helemaal gek man. :D :bonk:

Mooi werk maakt die vent, weet duidelijk zeer goed waar hij mee bezig is.

super super vet hoor heb zo iets apparts nog nooit gezien/gehoord erg leuk om te zien.. ik begrijp uit de post dat het om self made gaat? en niet om een shell achtig projectiel?

Laatst bewerkt:
Dit is wel een hele heftige kreunpijl, zeer gaaf effect. Het lijkt wel het geluid van een tochtige koe :D .
Realiseer je wat een gewicht ze daar met die pijl omhoogjagen? 6 lbs = 2,7 kilo!!!
Het ding gaat ook gigahoog. Je hoort de knal bijna 2 seconde nadat je het effect ziet, dus gaat dat ding ongeveer 400-500 meter hoog :shocked: !

Bedankt voor het gave filmpje, Moontan

Bedankt voor het gave filmpje, Moontan[/QUOTE]

En jij bedankt voor de overige info.
Bijna 3 kilo???????. Ongelooflijk zeg. En 400-500 meter hoog? Niet te geloven.
Hoe krijgen ze het voor elkaar. :shocked:

Back
Bovenaan