MasterBsc
VWC lid
Het plan is idd geniaal omdat de pret er hier door verschillende factoren toch wel een beetje af is tegenwoordig, dan ook nog eens een onbevredigend gevoel doordat veel overpriced artikelen gewoon kapot waaide dit keer .
Maar ik begrijp ook heel goed wat VWBE zegt, in mijn 20er jaren elk weekend naar 3/4 discotheken in NL en BE ,,, en elke maandag morgen zei ik dan pfff “ik drink nooit meer” en daar hield ik me dan ook aan, iig tot de vrijdag![]()
Hahaha zeer herkenbaar ja. Paar dagen na de kater dacht je 'zo erg was het toch niet' om vervolgens dat weekend weer volle bak door te gaan. En dan herhaalt de cyclus zich weer

Maar nu met oud en nieuw is het voor mij om meerdere factoren helaas wel dat ik gedwongen wordt om m'n kruitgehalte in het buitenland te halen en met oud en nieuw gewoon bescheiden doe. Heb er opzich ook wel vrede mee zolang ik net als afgelopen jaar het hele jaar door naar showtjes ga en dit jaar dan weer Fallas er bij + mogelijk nog een keer Valencia of misschien wel Italie