Vuurwerk in huis... en nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk 29e alles ophalen, uitstallen, collectie foto maken, product foto’s maken en dan nog even collectie video voor YouTube. En dan uiteraard de rest van de dagen kijken, ruiken en verplaatsen tot het zo ver is dat ik het af mag steken.

Veel wat hiervoor gezegd is, maar ik check ook welk kruitgewicht er vermeld staat op alle items en werk dat bij in een sheet. Constatering: als het gewicht afwijkt dan is het meestal minder dan eerder gecommuniceerd.

Uitladen. Dit jaar misschien wel een foto, heb dat jaren niet meer gedaan
Volgende dag klaarmaken; folies er af, lontjes vrijmaken, boxen lonten en opschrijven welke jaartallen ik heb meegekregen,, controleren op vocht
Volgorde voor de zoveelste keer veranderen, eerste deel op de plateauwagen zetten en dan eventueel de volgende dag verder en dan rustig afwachten tot 31 december 0.00 uur.

Pohh dit jaar weer alles ophalen verspreid over 3 dagen, gelukkig dit keer wel per dag redelijk strak gepland dus ook voldoende tijd om alles uit te laden en door te lonten. Gezien ik het niet aandurf om alles op 1 locatie te zetten zal ik elke dag een paar adressen aandoen om alles te stallen. Als dat is gedaan neem ik de spullen die ik wil doorlonten mee naar een aparte locatie om dat te doen, dus cakeboxen prepareren en projecten maken. Dit jaar wil ik meer projecten maken dus zal ik daar ook best wat tijd kwijt mee zijn, natuurlijk veel foto's daarvan maken en last minute wijzigingen daarop aanbrengen. Dan de projecten weer verdelen over de locaties en nieuw spul halen. Waarschijnlijk zorg ik ervoor dat het stookvoer alvast bij mij thuis ligt (dus de single shots mines, vliegend spul, kleine foteintjes) zodat ik die kan sorteren in dozen zodat het makkelijk mee naar buiten te nemen is en je het makkelijk kan pakken. Dat gaat dan tig keer door mijn handen, opnieuw die doos inpakken en gewoon naar kijken. Prachtig altijd! Het kleine spul brengt toch de meeste nostalgie bij mij naar boven, het kleine kind in jezelf wat kan genieten van het vuurwerk. De grote dozen zijn gewoon machtig mooi en kijk je naar uit maar doen me minder om vast te hebben.

Kooien, kooien en nog eens kooien. Dat is echt het eerste wat zsm moet gebeuren. Dan moet alles nog van de ene locatie naar de andere enz. Hier en daar een paar fototjes schieten maar een collectie foto met alles heb ik al jaren niet meer gemaakt helaas. Hoe mooi het ook is om zo'n foto te zien ik ben dan kapot en wil lekker op de bank gaan hangen ipv nog een uur op en afbouwen.

Veel wat hiervoor gezegd is, maar ik check ook welk kruitgewicht er vermeld staat op alle items en werk dat bij in een sheet. Constatering: als het gewicht afwijkt dan is het meestal minder dan eerder gecommuniceerd.
Dat is nogal een administratie zeg....:d

Neerzetten, aanraken, kooien eraf, aanraken, op andere manier neerzetten, aanraken, sorteren, neerzetten, discussie met vrouw dat ze haar nek er op breekt, aanraken, sorteren, neerzetten, aanraken, op andere manier neerzetten, aanraken, sorteren, neerzetten, discussie met vrouw dat ze haar nek er op breekt, aanraken, sorteren, neerzetten, aanraken, op andere manier neerzetten, aanraken, sorteren, neerzetten, discussie met vrouw dat ze haar nek er op breekt, aanraken, sorteren, neerzetten, aanraken, op andere manier neerzetten, aanraken, sorteren, neerzetten, discussie met vrouw dat ze haar nek er op breekt, aanraken, sorteren, neerzetten.

Twijfelen of het genoeg is, bijkopen en dan....zie bovenstaande...

Aanraken, 10 keer kijken, even de geur opsnuiven, en mijzelf proberen in te houden om niet nog meer vuurwerk te kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan