Vuurwerk in huis... en nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De vraag hier is wat jij doet zodra je je spullen binnen hebt. Wat doe je als je bij desbetreffende plek/kamer bent waar je vuurwerk staat.
Is de drang om die kamer binnen te gaan iedere keer aanwezig en is die
drang groot, laat je het spul staan of verplaats je het ieder uur?

Laat het hier weten.

Ik heb het dit jaar in de schuur bewaard, alleen wat vochtige dingen laten drogen binnen. Ik maak er eerst een mooi geheel van voor een collectievideo en foto's, dan maak ik van elk product apart wat foto's. En dan maak ik voorbereidingen voor projecten.

Alles uitstallen, kooien eraf, lontje vrij maken. Foto's maken, er van genieten. Tog telkens even die kant op om er naar te kijken en het weer anders neer te zetten.

Tsja, wat doe je ermee... Allereerst zal alles ontkooid moeten worden, de omdozen losmaken en waar nodig de cakeboxen ''gereed'' maken voor gebruik. Daar gaat meestal wel een hele dag overheen, soms zelfs wel 2 dagen. Dan begint het grote ''bouwjemuur'' spel en worden er collectiefoto's gemaakt. Zo af en toe een kijkje nemen of de spullen er nog goed bijstaan helpt een hele hoop tijdens die dagen. Ondertussen is ieder product al minimaal 3 of 4 keer door de handen heengegaan.. Heerlijke tijd!

Neerzetten foto’s delen met stook maatjes dan uitpakken foto schieten en filmpjes maken. Vervolgens alles klaar maken. En dan uren er bij door brengen de geur alleen al en je weer even 10 jaar oud voelen !

Dat gevoel wanneer je alles weer binnen hebt.. heerlijk gewoon. Het gaat bij mij altijd 100x door mijn handen, muur bouwen, foto’s maken, door lonten en vooral GENIETEN!

Ik ruik altijd aan m’n vuurwerk. Is dat raar?
Nee ik ruik er ook graag aan heerlijk ! Word er nog net high van maar lekker is het zeker

Hier nog zo iemand! Ruikt gewoon lekker. Beetje hetzelfde gevoel als die dennengeur rond kerst.

Verder vooral uitzoeken, muurtje bouwen, foto's maken en daarna sorteren in dozen voor de middag (cat 1), avond en nacht. Daarna voor alles een veilig plekje zoeken om het een dagen weg te zetten

Alles uitstallen, kooien eraf, lontje vrij maken. Foto's maken, er van genieten. Tog telkens even die kant op om er naar te kijken en het weer anders neer te zetten.

Precies dit wat omepje zegt.
En ik ruik ook altijd ff aan me vuurwerk:p

□ lijstjes bijwerken, blijft in de winkel toch nog iets aan de vingers plakken.
□ kooien eraf.
□ foto's van alle producten los maken.
□ groepsfoto :D
□ doorlonten, compounds checken
□ volgordes weer aanpassen.
□ projectjes samenzetten / knutselen..
□ laatste dag toch nog iets halen.
□ pakketjes voor vrienden / fam. rondbrengen ( vragen ieder jaar als ik voor hen iets koop / samenstel)

dat is het wel zo'n beetje

Kooien eraf, altijd even kijken, goed neerzetten, toch weer even kijken!

Kijken of ik wel genoeg heb, elk jaar weer hetzelfde!

Oja en beetje nerveuze kriebel gevoel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan