Vuurwerk in huis... en nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag overgebleven pijlen even uit de verpakkingen gehaald en in dozen gedaan. GENIETEN haha... #KruitStress :yes:IMG_2871.jpg

Gister ook de schuur even opgeruimd en mijn gereedschapskoffer voor de Tropy klaargemaakt.
Hierbij ook al het overgebleven cat 1 vuurwerk netjes in een bak gedaan. Dit werd door de kinderen opgemerkt, waarna er uiteraard iets afgestoken moest worden.

Meeste is al gezegd denk ik,
Kooien er af, daarna alles uitpakken en controleren, lonten vrij maken, en controleer ook de compound boxen.
Daarna moet alles natuurlijk even op de foto :bonk:
Vervolgens de projectjes die ik heb bedacht maken.
Ik haal overigens ook al het papier en plastic van de bovenkant af, wil de tubes ook nog zien in welke staat die zijn, en kijken of er vocht in zit.

Ik ben heel blij met de komst van compounds. Dit jaar voor het eerst alleen maar compounds. Dus het blijft bij kooien eraf halen en foto's maken. En genieten natuurlijk.

Gelijk bij thuiskomst meenemen naar boven, uitstallen, foto’s maken van ieder individueel product en een groepsfoto. En dan heel veel kijken, schuiven en nog meer filmpjes kijken om me te verheugen op de effecten die er in zitten.

Ik heb het de laatste jaren nooit meer vuurwerk in huis, op 1 of 2 compounds na, en maar goed ook aangezien we al eens agentjes over de vloer hebben gehad.

Ik haal het meestal pas de laatste dag en ik laat het in de bestelbus en parkeer die een straatje verderop en/of het gaat in een opslag.

En dit jaar haal ik helemaal geen vuurwerk (in nederland) omdat we kerst en oud en nieuw op Aruba vieren en ik me helemaal nergens druk over hoef te maken.

Uiteraard de "wall of fame" daarna alles wegbergen uiteraard van elk product de beschrijving ff lezen, vervolgens nog wat producten terug zoeken op YouTube. Daarna kan het feest beginnen, knutselen maaarrrr, projecten in elkaar zetten, doorlonten, cakeboxen uitpakken en doorverbinden en dat vaak tot in den treure toe.
Altijd blij dat er een zondag tussen de afhaaldagen zit, zo kan ik mooi wat inventariseren om evt een aanbiedingkje bij te scharrelen en heb ik in elk geval een dagje extra ter voorbereiding.

Beetje doorlonten, alles bekijken, ruiken, neerzetten, foto's maken, nog een keer ruiken, wegzetten, video's bekijken, en ga zo maar door. 4 dagen van pure chaos!

Bestelling uit Duitsland gaat meteen de verwarmde garage in bij me ouders, vieren daar oud&nieuw dit jaar. Overig spul gaat hier thuis de kelder in. Alles voorbereiden doe ik de avond zelf, steek alles los dus ben redelijk snel klaar :p

Grootste gross dat ik de 28ste ophaal gaat naar de opslag toe, aangezien ik al een keer een inval heb gehad op oudjaarsdag. Alleen de producten voor mijn 18:00 project gaan mee naar huis. Oudjaarsdag aan het eind van de dag wordt de rest weer opgehaald. Daarna druk met het voorbereiden van de projecten.

Blijft helaas toch billen knijpen dat ik geen ongewenst bezoek krijg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan