Je zou ook kunnen kiezen om dit topic niet meer te volgen

of het wanneer maak jij alles klaar topic niet meer volgen.
Die optie staat bovenaan deze pagina rechts, probleem opgelost toch ?
Ik vind t wel lekker dat er zoveel gepost wordt dat hoort bij deze tijd van t jaar
Daar gaat het niet om,maar er lijkt zoveel dubbel te zijn/mekaar goed te overlappen,dat ik me afvraag of dat wel handig is.
Als je b.v. (totaal willekeurig) in 3 diverse topics leest dat persoon x gaat voor een kunstboom met zilveren ballen en topics verder verteld die persoon dat weer,wat is dan de toegevoegde waarde van die extra 2 topics met een andere naam ?
Dat is waar t me omdraait.
Natuurlijk is veel diverse topics doorbladeren ivm sfeer proeven en dingen te lezen die nieuw zijn voor je alleen maar top,dat zal ik ook toejuichen,maar juist op het gebied wanneer is iets nieuw als je elders hier al een keer of wat gelezen hebt van 1,2,3,4,5,6 dezelfde personen wat ze gaan doen met een boom,met ballen,een vuurton,O&N projecten op welk tijdstip ook ?
De topic naam veranderd immers het gecopyeerde bericht uit het vorige soortgelijke topic niet
Verder hoeven we het niet met elkaar eens te zijn,maar ik wil wel graag duidelijk maken waarom ik erover begon.
No hard feelings verder overigens naar niks geen topics of activiteiten in welk topic ook,ik had enkel het idee dat men wilde proberen een forum overzichtelijk te houden zonder 10x min of meer een zelfde topic verspreid over dat forum.
Als ik van jouw reactie uitga dan is dat hier dus niet het geval en niet de wens van het forum beheer hier,en in dat geval heb ik dan ook niks gezegd

Mij zal je nergens meer over horen