Vuurwerk in beslag genomen Scheveningen

rickster

VWC lid
Den Haag - In de Keizerstraat in het stadsdeel Scheveningen was het voor de tweede keer in een week tijd raak.

Ongeveer een week geleden deed de politie een inval in een bedrijf, gelegen aan de Keizerstraat. Bij deze inval werd een onbekende hoeveelheid drugs aangetroffen, evenals een partij vuurwerk.

Na deze inval is de politie het pand grondig gaan doorzoeken. Hierbij werd vandaag een verborgen ruimte ontdekt. Omdat na de inval het hele pand was afgesloten van het energienetwerk was het erg donker in de ruimte. En moest de brandweer eraan te pas komen voor verlichting.

w-IMG_0941.jpg

Bron: http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/21-politieonderzoeken/14209-vuurwerk-inbeslag-genomen

Bijlagen

• w-IMG_0941.jpg
    w-IMG_0941.jpg
    123,9 KB · Weergaven: 0
Allemaal pro line spul dus geen illegaal dit maal en volgens mij nog geen 25 kilogram bij elkaar dus in principe zou dit toch gewoon mogen als je zoiets over hebt van vorig jaar, toch ?

Huh, ik zie op de foto allemaal legaal Pro-Line vuurwerk van GBV?

Hoe komen hun nu al aan dit vuurwerk?
Over van vorig jaar?

idd zijn volgensmij gewoon dummys hahahahahahaha. Van alles maar 1 en allemaal met prijskaartje XD

Ach, er werd gisteren min of meer nog bevestigd door die zelfde media dat de politie eigenlijk een stel amateurs zijn die niet of nauwelijks getraind zijn voor gevaarlijke situaties waarbij bv. vuurwapens betrokken zijn omdat er geen geld is voor goede training! Ja echt! Wat een land is dit toch!
Laat staan dat ze het verschil weten tussen dummy's en echt vuurwerk..

Allemaal pro line spul dus geen illegaal dit maal en volgens mij nog geen 25 kilogram bij elkaar dus in principe zou dit toch gewoon mogen als je zoiets over hebt van vorig jaar, toch ?
Ja, goeie kans dat het gewoon mag, en dan zal het als alles goed verloopt weer terug worden gegeven. Maar niet zomaar...

Mijn ervaring is dat je kunt zeggen wat je wil op zo'n moment, het wordt gewoon in beslag genomen. Later kun je dan weigeren er afstand van te doen en het spul terugeisen omdat het mocht. In dat geval gaan ze allemaal heel moeilijk doen met stapels papierwerk en dat kost heel veel tijd, en dan mag je je vuurwerk een enorme tijd later komen ophalen bij een of andere opslagplaats ontzettend ver van je woonplaats zodat je er ook nog eens een hoop benzine aan kwijt bent. Dat is hoe het bij mij gegaan is, althans, toen ik in een soortgelijke situatie zat. En toen ik het kwam halen moesten ze eerst nog een uur zoeken naar mijn inbeslaggenomen eigendommen, want de administratie was totaal niet op orde. Uiteindelijk werd het toch gevonden en kon ik weer weg, maar met een beetje pech is het al "per ongeluk" vernietigd ook nog.

Om doodziek van te worden.

Wauw weer een per ongelijk pakken wij alles af zaak.
Iedereen ziet dat dit nl spul is.
En geen rectificatie natuurlijk.

Back
Bovenaan