vuurwerk in bergvak brommer

dennis-pyro

VWC lid
DORDRECHT– De politie heeft bij een 17-jarige jongen uit Dordrecht vuurwerk gevonden. De jongen reed op vrijdagmiddag 30 oktober 2009 op een brommer over de Adriaan van Bleijenburgstraat in Dordrecht. Agenten controleerden hem omdat de kentekenplaat van de brommer aan de zijkant zat. Hiervoor kreeg de verdachte een bekeuring. Toen de jongen zijn rijbewijs uit het bergvak van de brommer haalde zagen de politiemensen daar vuurwerk in liggen. Ze namen het illegale vuurwerk in beslag en hielden de jongen aan.

onze helden. onze trouwe steun en toeverlaten. onze ruggegraat van de samenleving! waar moesten we toch zijn zonder hen! Nederland is er gelukkig weer een stukje veiliger op geworden!

Laatst bewerkt:
Ook niet slim van die kerel he, had hij beter kunnen zeggen dat hij die niet bij zich had, denk dat de boete daarvan lager is.

Inderdaad Kevin, dat is wat ik gedaan zou hebben. Maar het is niet slim om zo het vuurwerk aan de politie te laten zien.

Of hij had gewoon zijn kentekenplaatje om de goede plek moeten monteren had hij ook geen gezeik gehad.

onze helden. onze trouwe steun en toeverlaten. onze ruggegraat van de samenleving! waar moesten we toch zijn zonder hen! Nederland is er gelukkig weer een stukje veiliger op geworden!

Ik vind het ook kinderachtig, maar regels zijn regels.

Ik vind het ook kinderachtig, maar regels zijn regels.

regels zijn regels inderdaad, Maar ik weet niet of je zondag Peter R. De Vries gezien hebt maar daar bleek dat de politie ook nie alte serieus met de regels om gaat.

Dus moeten we de politie nog geloven?

regels zijn regels inderdaad, Maar ik weet niet of je zondag Peter R. De Vries gezien hebt maar daar bleek dat de politie ook nie alte serieus met de regels om gaat.

Dus moeten we de politie nog geloven?

Heb ik gezien ja, maar dat ging over het gedrag van de politie in het verkeer, heeft dus verder geen betrekking op deze zaak.

Back
Bovenaan