Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

Over Vuurwerk Huizen
Vuurwerk Huizen is al ruim 20 jaar een vast begrip in de omgeving Gooi- en Vechtstreek. Vuurwerk Huizen staat bekend om zijn klantgerichtheid en de 100% leveringsgarantie waar wij natuurlijk heel erg trots op zijn. Doordat alle bestellingen vooraf apart worden gezet, worden klanten nooit teleurgesteld. Dit staat voor ons absoluut op nummer 1.

De Collectie
Vanaf het begin voert Vuurwerk Huizen de Dynasty collectie van Wolff Vuurwerk. Door een goede samenwerking weten we wat we van elkaar kunnen verwachten en komen we nooit voor bijzonderheden te staan. Dit jaar voert Vuurwerk Huizen de volgende collecties: Dynasty, Full Loaded, Maxxtreme, Pyrobandits en enkele specials. Naast de producten uit de folder zijn er enkele artikelen aan het assortiment toegevoegd voor gunstige prijzen.
Tevens voeren wij naast het assortiment van Wolff Vuurwerk ook een beperkt assortiment van Royal Fireworks.

Actie
Mede omdat Vuurwerk Huizen 20 jaar bestaat willen wij jullie een actie aanbieden. We zijn trots dat we 20 jaar in het vak zitten en dat willen we graag met jullie delen. Op dit moment worden de puntjes op de i gezet. Meer info volgt snel!

Facebook
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws, kortingen en win-acties? Like ons dan op Facebook! Dit kan via onderstaande link:

https://www.facebook.com/Vuurwerk.huizen

Contactgegevens
Plaats: Huizen
Winkel: Vuurwerk Huizen – Vos IJzerhandel
Adres: Middenweg 21
Postcode: 1271AS
Website:www.pyrofreakshuizen.nl
E-mail: [email protected]
Facebook: https://www.facebook.com/Vuurwerk.huizen

Laatst bewerkt:
Hier enkele foto's van de winkel tijdens de verkoopdagen:
Bestellingen die de avond van tevoren apart gezet worden

Bufferbewaarplaats (Kleine bunker)

Bulk bewaarplaats (Grote bunker)

Dummy etalage 2012

De winkel

Vanaf heden is ons assortiment ook te zien op de onze website www.vuurwerkhuizen.nl
Bestellen is nog niet mogelijk omdat onder andere de betaling link nog niet werkt, dit hopen we zo spoedig mogelijk werkzaam te hebben!

Mocht je wat interessants op de site zien, stuur ons even een pm en dan komen we daarop terug bij je.

Win je aankoopbedrag terug !

Unieke actie: bestel je dit jaar bij ons je vuurwerk online dan maak je kans om jouw aankoopbedrag terug te winnen in de vorm van een waardebon voor het vuurwerkseizoen van 2014.

Wat je hiervoor moet doen? Like onze Facebook-pagina. Op 31 december trekken we de winnaar uit al onze bestellers. Ben jij de gelukkige winnaar én like je onze pagina, dan komt de waardebon jouw kant op.

Uiteraard zullen we de winnaar ook op onze Facebook-pagina bekend maken.

Dat is nog eens een geweldige actie zeg, geweldig.
Heel veel pleier en succs dit jaar met de verkoop.
En bedankt voor de prachtige foto's.

Wij zijn sinds vandaag ook dealer van Royal Fireworks!
Er zal in eerste instantie een beperkt assortiment voorradig komen te liggen, bestaand uit:
Gate of Heaven 1
Gate of Heaven 2
The Garden
The Factory
China by Night
Royal's Celebration
Golden Power
Garden of Eden

Alle overige artikelen zijn natuurlijk ook leverbaar, mits het om een volle verpakking gaat!

Voor meer info stuur even een pm of email naar [email protected]

Ik zag trouwens op jullie site dat jullie de Golden Power van Royal staan, interssante ontwikkeling mede omdat hij volgens mij al bijna overal is uitverkocht. Hoeveel hebben jullie er nog ?

Sorry Arjan, ik heb nog niet echt een fraaie foto van dit jaar.
Aangezien ik morgen er toch ben om een levering Wolff te verwerken zal ik morgen even een foto va de etalage maken en hier nog ff posten.

Vandaag druk bezig geweest om de verkoopruimte in orde te maken voor aankomende week, hieronder een paar foto's van onze winkel.

Stelling met de dummy's van alle cakes
foto6.jpg

Stelling met de dummy's van alle pakketten
foto4.jpg

Stelling met de dummy's van alle pijlpakketten
foto5.jpg

Verkoopbalie met alle producten er achter
foto3.jpg

foto2.jpg

Leuke foto's om in de sfeer te komen van de leukste dag van het jaar, kom de 31ste misschien wel even langs. Vieren dit jaar O&N in huizen :D

Leuke foto's, echter mis ik de dummies van Royal zoals de Golden Power etc. Komen die nog binnen of ?

Back
Bovenaan