Vuurwerk Gigant Groningen

vorig jaar ook geweest. was eerste verkoopdag hier vroeg. heb toen bijna alle winkels aangedaan in groningen. Bij deze was het erg druk om deze tijd. zeker leuke winkel. samen met westvuurwerk was deze winkel het drukste s ochtends vroeg. Leuke collectie en actie. voorverkoop 20%

Leuke winkel die soms erg druk kan zijn. Producten mooi uitgestald en een goed assortiment wat niet aan de dure kant is. Twee grote nadelen. 1- Ze geven de laatste twee jaar alleen een flyer ipv folder uit. En dat steekt bij de folder verzamelaar zoals ik. 2- Volgens mij is de opslag een beetje vochtig want de kanonslagen zijn altijd slof daar.

Vuurwerkgigant ( Mega Vuurwerk )komt met kartonaktie.

eind september komt vuurwerkkarton.nl in de lucht.

Hier zullen wij tussen de 40 en 50 produkten in verkopen van Hardix, Royal
en Schuurmans.

Verdere info volgt.

Met vriendelijke groet,

Mega Vuurwerk

Ik krijg nog steeds het admin-scherm. Is er onderhand iets zekerder over te zeggen wanneer de site met kartonacties de lucht in gaat? Bij voorbaat dank.

We zijn nu ruim een maand verder en de site is nog niet online. Gaat de jullie's karton voordeel nog wel door?

Kartonnen Royal met 35% korting, Schuurmans en Hardix met 50% korting en bij die van Schuurmans zitten ook Falcon en In Shock :wink:

Hallo,

Leeuwarden en Groningen hebben voor een deel dezelfde acties, maar Leeuwarden beschikt over een opslag van 50.000 kg Groningen over 10.000. dus in Leeuwarden is wat meer mogelijk. In Leeuwarden minimaal 25 items van 2 halen 1 betalen, in Groningen zullen dat wat minder zijn.

Met knallende groet,

Mega Vuurwerk

prachtige acties, mooie prijzen. hier gaat zeker wat gekocht worden.

zijn er ook mensen die samen willen kopen bij deze winkel?

Hallo,

Op 30 november sluit vuurwerkkarton.nl
Nog 5 dagen vuurwerk voor betaalbare prijzen.

Met knallende groet,

Mega Vuurwerk

Back
Bovenaan