Vuurwerk Gigant Groningen

Net nog even snel wat bestel hier... beetje voor in de vooravond :D

2x Spectaculair [Ass.]
2x Sublime [Ass.]

staat op de site thunderking voor 1,25. zal even een mail sturen welk merk dit is, het plaatje doet vermoeden die van katan

De actie van €25 voor een XXL rol leverde een M op, de XXL is nu €40... Thunderkings van Katan besteld, ik kreeg Aftershock Thunders. Meer Katan vlinders dan besteld, niet erg maar het klopt natuurlijk niet. Was blij dat de Scream en Happy Family er gewoon bij in zaten.

Misschien dat de vlinders compensatie waren voor dat de grote rol op was? En Aftershock omdat Thunderking op was? Toelichting bij de uitgifte zou dan wel prettig zijn.

Laatst bewerkt:
Ik moet echt 'ns stoppen een onnadenkende kritische flapuit te zijn, gadverdamme wat een koppige roteigenschap. Het digitale woord is machtig, de media misbruiken dat, ik moet het leren beheersen.

Gerrit (Ljouwert) en Michel (Grunn) hebben gezorgd dat ik nog de Thunderkings van Katan kreeg. Al die moeite voor wat shocks, dat zegt al genoeg? Dank en hulde dus, wat een service! Kreeg zelfs nog wat toegestopt na een gezellige babbel, helemaal fijn.

Opvallend trouwens, naast Proline en VIP in de collectie, vind ik hier dat er middenin de zaak een paar computers staan met vriendelijke crew d'r bij die je met filmpjes helpen een goeie keuze te maken. Dat heb ik nog nergens anders zo gezien. Zo krijg je een scheiding tussen drukte bij en achter de balie, en een rustig keuzeproces daarvoor.

Volgens mij is het nu met DIK het nog oudste vuurwerkpunt van de stad? Zeker één van de drukstbezochte. Ik kom er al zolang ik vuurwerk in de stad koop, en ik zal onvermijdelijk langs blijven gaan bij deze vaste speler. Niet weg te krijgen die kerel! haha :)

hier ook geweest en inderdaad was de geur niet heel goed. was niet heel erg, maar valt wel op. Vriendelijk personeel en ook lekker druk in de winkel. Ook de acties dit jaar waren goed, de acties van vuurwerkkarton bedoel ik dan. Als ze dit volgend jaar weer doen ben ik zeker van de partij. hoop dat ze dit lezen:D

Hallo MrBonbridge,

Ik heb het zeker gelezen en Mega Vuurwerk Gaat door met kartonverkoop.
Afgelopen jaar was voor ons een proef. En deze is ons en vele liefhebbers
goed bevallen, dus we zullen door doorgaan met vuurwerkkarton.nl

Met knallende groet,

Gerrit
Mega Vuurwerk

Hier dit jaar ook via vuurwerkkarton vuurwerk besteld. Alles was prima voor elkaar. Ik werd de 27e 's ochtends nog voor mijn 2e koffie gebeld dat de Freezing Steel helaas niet geleverd was en of ik een vervanger wilde uitzoeken of geld terug. Even een half uurtje respijt gekregen om filmpjes te kijken en uiteindelijk de Skybuster gekozen, kreeg er zelfs nog een extra Delta Devil bij voor de moeite. Top dus! Enige puntje van kritiek is dat ik een doos Royal Bonsai uit 2011 kreeg waar er 'slechts' 8 inzaten in plaats van de geadverteerde 12 per karton. Ik weet dus niet of dit de normale hoeveelheid is of dat er in 2011 minder in een doos gingen. Desalniettemin een goede ervaring via vuurwerkkarton en zeker aan te raden voor het komend jaar.

Hallo geld dit ook voor mega lemmer en leeuwarden. Afgelopen jaar ook via kartonvoorverkoop gehaald bij jullie gehaald prima acties grt batie

vuurwerkkarton

vuurwerkkarton

Hallo,

Begin november is vuurwerkkarton weer online.
Hierbij alvast een paar leuke aanbiedingen die gaan komen,

Katan Junior Jack karton 24/1 € 80,-

Royal China Bij Night karton 8/1 € 65,- TOP AANBIEDING
horizon of holland € 100,-
Gate of Heaven 1 24/1 € 125

Evolution Wall of Silver 6/1 € 75,-
Wall of Gold 6/1 € 75,-
Titanium Thunder 8/1 € 240,-

Vuurwerkmania Into Gold € 85,-
Flower Stars € 100,-
Willow Mine to Crown € 85,-

Met knallende groet,