MrBonbridge
VWC lid
gerrit, is er geen we like it te krijgen in groningen of kijk ik er over heen? zou hier graag een paar van bestellen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kom ik weer 'ns met m'n nostalgie naar goeie ouwe vuurwerktijden (en iemand gaat nu lachen...): is de inhoud van dat Big Bang pakket echt zoals op deze foto?!
Goh, had ik dat maar eerder geweten!* de webshop blijft het gehele jaar geopend waarbij de hoogste kortingen gegeven worden in het begin van het jaar en deze worden naarmate we 1 december naderen afgebouwd naar de dan geldende prijzen en kortingen. (vb: Russische Roulette koste 2014 € 29,95 gaat nu in januari voor 60% korting weg, februari 55%, maart 50%, ect.. (opmerking : nu betalen en mag pas tijdens een van de 3 verkoopdagen afgehaald worden!)
binnenkort zullen we de webwinkel hierop aanpassen .
jeetje! hier net zo waar las u dit?!
Niet meer, dat hebben zij heel verstandig blijkbaar gauw uitgeschakeld maar wachten tot 'ie weer open gaat
Gerrit, gaat vuurwerkgigant Groningen dit jaar pangu verkopen? Zo ja, komen er ook nog acties op vuurwerkkarton.nl?