Vuurwerk Gigant Groningen

Kom ik weer 'ns met m'n nostalgie naar goeie ouwe vuurwerktijden (en iemand gaat nu lachen...): is de inhoud van dat Big Bang pakket echt zoals op deze foto?!

1394.1418061678.gif

Check 'ns in je bunker ajb? :D (al jaren on the hunt naar die zwermpotten)

Stond gister om 8:00 voor een dichte deur. Afhaaltijd op de bon was juist, op de deur was echter een briefje geplakt geopend vanaf 9:00. Beetje pissig vertrokken en om 8:15 weer op goed geluk heen gegaan. Gelukkig was de crew er inmiddels ook en kon mn kartonnetje meenemen. Eind goed al goed.

Altijd gezellig druk hier, als een van de oudste adresjes (met Dik) van Groningen (meen ik). Grote collectie van goeie merken, stond nog veel Hardix te koop ook, naast het Vuurwerkmania/Evolution/VIP geweld. Snel geholpen aan een Happy Thunder Q en Schuurmans-leftover Big Bang pakket met ouwe zwermpotjes als Green Bamboo etc! Ik dus weer tevreden met één van m'n jaarlijkse vaste adresjes :)

* de webshop blijft het gehele jaar geopend waarbij de hoogste kortingen gegeven worden in het begin van het jaar en deze worden naarmate we 1 december naderen afgebouwd naar de dan geldende prijzen en kortingen. (vb: Russische Roulette koste 2014 € 29,95 gaat nu in januari voor 60% korting weg, februari 55%, maart 50%, ect.. (opmerking : nu betalen en mag pas tijdens een van de 3 verkoopdagen afgehaald worden!)

binnenkort zullen we de webwinkel hierop aanpassen .
Goh, had ik dat maar eerder geweten! :frusty:

Niet meer, dat hebben zij heel verstandig blijkbaar gauw uitgeschakeld :D maar wachten tot 'ie weer open gaat :wink:

voor het 2e jaar op rij zeer slecht behandeld. Er was een fout in de bestelling, wat ik netjes via mail en via pb op vwc heb gemeld maar geen reactie gekregen op mail enkel via pb een bericht dat ze het door zullen geven. Krijg ik vandaag te horen ja meneer ik ga niet over de mail en het personeel heeft niet de moeite genomen om je te antwoorden. Had je maar moeten bellen...?! Dit omdat hun een fout maken en niet ik? Zelfs geen vervanger niks..nee meneer je mag je geld terug en anders niet. Toch maar eens nadenken of ik hier nog wel terug wil komen.

Gerrit, gaat vuurwerkgigant Groningen dit jaar pangu verkopen? Zo ja, komen er ook nog acties op vuurwerkkarton.nl?

Gerrit, gaat vuurwerkgigant Groningen dit jaar pangu verkopen? Zo ja, komen er ook nog acties op vuurwerkkarton.nl?

Hallo,

Vuurwerkkarton ben ik mee gestopt. Hiervoor heb ik nu megavuurwerkfreaks.nl.
Echter dit is alleen in Leeuwarden af te halen.
Ik ben eigenaar van Mega vuurwerk Leeuwarden en Michael van mega vuurwerk Groningen.
Ik weet nog niet of Groningen Pangu gaat verkopen.
Ik wil niets te maken hebben met verhalen zoals hierboven door Issie verteld.
Daarom heb ik dus de website megavuurwerkfreaks voor mijzelf opgezet.Ik wil
elk probleem groot of klein netjes oplossen met mijn klanten.

Groetjes Gerrit

Back
Bovenaan