Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
bij de youtube filmpje zit geen geluid nee maar als je op die link drukt van finalefireworks da is ook een filmpje van mij en daar zit wel geluid bij
(ben ook al bezig met een nieuwe show)
Showsim kan er ook bij in't overzicht. leuk overzichtelijk programma waarin je ook je eigen consupotten kunt namaken, al is dat niet makkelijk als het lijkt.
Ben 2 avonden bezig geweest om een beetje fatsoenlijke silver salute te krijgen.
Nu heb ik nog de demo versie, dus nog geen mogelijkheden om filmpjes op te slaan.
heb jij dan een link? want de show sim die ik krijg is het zelfde als afterglowen die moet je dus kopen
FW sim is erg leuk. Maar je kan het slechts 3 uur spelen. Maar vervolgens is het niet meer te spelen. Ook als je eht opnieuw download. Erg jammer.
Iemand tips om dit te verhelpen ?![]()
Kun je niet je beeldscherm opnemen met fraps?
http://www.fraps.com/
Ben wel benieuwd naar de silver salute trouwens
Ben hem zelf ook maar eens aan het downloaden, altijd leuk om mee te klooien![]()
Met Fraps lukt het me alleen niet om ook geluid mee te nemen helaasch...
Al het mogelijke geprobeert, maar werkt niet.
une autre idee?
Mischienn als je de datum op je computer terugzet helpt soms wel is.![]()
Hmmm heeft helaas niet geholpen... Hij heeft het blijkbaar geregistreerd ofzo, na iedere download staat de timer gewoon op 0
Zal nog eens op forums kijken of er opties zijn. Of weten jullie nog een slimme truc hehe?
Ik ga ff die andere proberen denk ik.
Heb ook wat geprobeerd in roller coaster tycoon 3