Vuurwerk games / simulaties op een rijtje

bij de youtube filmpje zit geen geluid nee maar als je op die link drukt van finalefireworks da is ook een filmpje van mij en daar zit wel geluid bij
(ben ook al bezig met een nieuwe show)

we hebbe er even op moeten wachten en euhm hij is al lang klaar maar vergeten te posten hier bij deze dan

http://finalefireworks.com/node/1053120

hier zie je een door een noob gemaakte show op muziek.
de muziek komt van Marco Borsato Symphonica In Rosso 2006
zijn live intro's van

Ik leef niet meer voor jou
Binnen

helemaal strak timen kan helaas niet om dat de programma dat niet wilt op een of ander manier als ik de tijds line vershuif dan verschuift hij zo'n 2 a 3 mm dus je zit er meestal naast helaas

Showsim kan er ook bij in't overzicht. leuk overzichtelijk programma waarin je ook je eigen consupotten kunt namaken, al is dat niet makkelijk als het lijkt.
Ben 2 avonden bezig geweest om een beetje fatsoenlijke silver salute te krijgen.
Nu heb ik nog de demo versie, dus nog geen mogelijkheden om filmpjes op te slaan.

heb jij dan een link? want de show sim die ik krijg is het zelfde als afterglow :P en die moet je dus kopen

Ik kwam deze APP tegen.
Ik heb hem zelf niet getest, en gebruik is dan ook geheel op eigen risico!

Misschien wel leuk om ook soortgelijke APP's hier in dit topic te gaan vermelden?
Dan moet misschien alleen de titel de toevoeging "Vuurwerk games / simulaties & APP's op een rijtje" krijgen?

Het is maar een idee...:bye:

FW sim is erg leuk. Maar je kan het slechts 3 uur spelen. Maar vervolgens is het niet meer te spelen. Ook als je eht opnieuw download. Erg jammer.

Iemand tips om dit te verhelpen ? :p

FW sim is erg leuk. Maar je kan het slechts 3 uur spelen. Maar vervolgens is het niet meer te spelen. Ook als je eht opnieuw download. Erg jammer.

Iemand tips om dit te verhelpen ? :p

Mischienn als je de datum op je computer terugzet helpt soms wel is.:D

Mischienn als je de datum op je computer terugzet helpt soms wel is.:D

Hmmm heeft helaas niet geholpen... Hij heeft het blijkbaar geregistreerd ofzo, na iedere download staat de timer gewoon op 0 :frusty:

Zal nog eens op forums kijken of er opties zijn. Of weten jullie nog een slimme truc hehe?

Ik ga ff die andere proberen denk ik.

Hmmm heeft helaas niet geholpen... Hij heeft het blijkbaar geregistreerd ofzo, na iedere download staat de timer gewoon op 0 :frusty:

Zal nog eens op forums kijken of er opties zijn. Of weten jullie nog een slimme truc hehe?

Ik ga ff die andere proberen denk ik.

meestal word gewoon de ip geregistreerd daar mee en dat er een timer op zit anders is het wel heel gemakkelijk dan hoef je het niet te kopen dat is hun redenering er achter

zenacity.com

zenacity.com

hey
Ik heb een paar jaar geleden een tijdje zenacity gespeeld, dat is een spel waar je een eigen vuurwerkwinkel kan bouwen en later een fabriek. Het spel is eigenlijk een beetje uitgestorven en dat komt omdat het dagen duurt voordat je een winkel kan starten en maanden voordat je een fabriek kan starten ( minimaal 100 uur spelen . Ik was het spel al snel zat maar misschien vind iemand hier het wel een leuk spel.

zenacity

-edit: verkeerd neergezet... moest nog wakker worden denk ik :wink:

Laatst bewerkt:
Heb het ook een tijdje gespeeld, maar je wordt het na een tijdje wel zat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit er aan te denken om FW sim te gaan kopen. Het kost 19,95 en betalen kan o.a. via Paypal. Zijn er hier mensen die dat spel gekocht hebben ?

@I-TIMOOW-I

inderdaad, het spel is veel te langdradig. en om in zenacity een fabriek te kunnen starten moet je ruim 100+ uur spelen en dat is onrealistisch, ter vergelijking: spellen die je bijvoorbeeld voor de xbox/ps3 koopt heb je het bijna overal wel uitgespeeld in 50 uur (exclusief het online gedeelte)

Back
Bovenaan