Vuurwerk en ik!

mooi man, wat doe je precies voor studie?

Ik moet binnenkort ook weer een spreekbeurt houden, dus doe het mooi over vuurwerk, daar kan ik wel 20 minuten over ***len

Perfect in elkaar gezet Morris, mooie beelden gebruikt.
Maar waarvoor moet je dit maken voor school ?

Is studeer 3e jaar Sociaal Pedagogische Hulpverlening.
Hierbij dien je een vakrichting te kiezen en daarvoor heb ik Audio Visuele Vorming gekozen.
Hier ga je dus aan de slag met foto- en videobewerking.
Naast dit filmpje heb ik ook zo'n filmpje over een van mijn clienten moeten maken..

Uitgangspunt van deze opdracht en dit vak is dan ook om te leren hoe je dit medium kan inzetten bij clienten.
Zo is het voor sommige clienten bijv. gemakkelijker gevoelens of hun (vaak moeilijke) levensverhaal om te zetten in foto's of filmpjes ipv dat het vertelt moet worden!

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is :)

Nooit erg om zo een aparte passie over vuurwerk te tonen aan een klasgenoot of een andere bekende van je die niet weet dat mensen zo gek van vuurwerk kunnen zijn. Zo heb ik vorige week bij fitness zonder gekheid 3 kwartier over vuurwerk zitten praten/discussiëren met mijn trainer. Na ik hem uit had gelegd wat ik allemaal op gebied van vuurwerk doe en hoe ik er naar kijk, kon hij mij zeker wel begrijpen. Hij vond het ook een heel leuk iets om eens te horen, gewoon eens wat anders:)

Super filmpje Morris.
Wou dat ik in het verleden de studie gekozen had welke jij nu volgt, of een soortgelijk iets. Daar heeft de maatschappij veel aan!
On-topic, leuk gemaakt, geeft echt een sfeer, geniet gevoel weer van jou en je passie.
Succes met je studie!

Leuk hoor :)Zit netjes in elkaar. Geen tekst nodig eigenlijk gedurende de film. Gewoon duidelijke beelden waardoor de boodschap goed overkomt.

+1 voor de foto op 1:07 trouwens :angel:

Nee dit is het eerste filmpje van Morris wat uit Sony Vegas is komen rollen. Goed gelukt denk ik zo! Een fijne film met mooie beelden zowel van oud en nieuw als van een paar prachtige shows!

Haha toch niet helemaal waar Ruben ;) .. Dit is het laatste filmpje gemaakt met Movie Maker voordat ik begon met Sony Vegas Pro ;)

Bedankt allemaal voor de leuke reacties:)
Inmiddels is ook duidelijk dat het me een voldoende heeft opgeleverd :)

Nou morris, dat doe je anders prima! Mooie muziek keuze en prachtige beelden!
Ga zo door man! Nogmaar een mooi verjaardag cadeautje erbij dan haha!

Back
Bovenaan