Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zijn er nog verzamelaars die dubbele items hebben en die eventueel verkopen of willen ruilen . voorkeur zijn romeinse kaarsen . sier en knal zijn uiteraard ook welkom,
genoeg ruilmateriaal aanwezig , fot,s post ik bij intresse .
OMEPJE hierbij wat items die ik te te ruil aanbied , van het siervuurwerk heb ik nog geen foto,s gemaakt .
de pijltjes zijn meer een overzicht , die doe ik niet allemaal weg , maar eventueel pakjes . groetjes
Ik kan een bekende nog wel blij maken met de dummies die je op de fotos hebt staan.
Ik heb zelf dummies genoeg voor je.
mail maar naar [email protected]
Laat duidelijk zijn dat het hier dus hoort te gaan om dummies! Dummies aanbieden dan wel ruilen kan. Echt vuurwerk ruilen/aanbieden dan wel vragen naar is niet toegestaan op dit forum. Daar zijn andere platformen voor.
Wij hebben ook regelmatig dummies van artikelen die uit ons assortiment gaan. Bij interesse stuur gerust een PM, dan kunnen die tegen eind van het jaar opgehaald worden.
Onlangs werd ik benaderd door een oud eigenaar van een vuurwerk verkooppunt die allang gestopt is wbt half vergane dozen dummies die ze onlangs waren tegengekomen.
Wat nog in goede staat was heb ik gesorteerd op type.
(Dummies in: Knal, pijl, kaarsen en sier.)
Periode is hoofdzakelijk tussen 2003 en 2008.
Indien iemand geïnteresseerd is kan die mij een PM sturen en een bod doen per sortering die op de foto is afgebeeld. Ook zijn er wat close up foto’s van jaartallen en details gemaakt.
Foto’s stuur ik hieronder mee.
Wellicht kan 1 vd mods de dummie-foto’s ff draaien want ikke niet snap...Thanks.