Vuurwerk Discount

Ik heb de laatste combi deal gepakt met alle Platinum cakes en de twee Platinum cakeboxen, waarbij ik stiekem toch hoop dat er een soort van Red Maroon bij zit. Daarnaast nog een Work of Imagination erbij genomen, zodat ik de Gold Finger gratis heb. De Geforce 4000 had ik eerder al besteld. Ben benieuwd!

Ik heb de laatste combi deal gepakt met alle Platinum cakes en de twee Platinum cakeboxen, waarbij ik stiekem toch hoop dat er een soort van Red Maroon bij zit. Daarnaast nog een Work of Imagination erbij genomen, zodat ik de Gold Finger gratis heb. De Geforce 4000 had ik eerder al besteld. Ben benieuwd!

Oeh Red Maroon, dat is wel een gok... heb het idee dat de boxen van de Plantinum serie wat tegenvallen.
Vind de losse cakes daarintegen wel indrukwekkend.

VWD houdt het iig spannend!

Oeh Red Maroon, dat is wel een gok... heb het idee dat de boxen van de Plantinum serie wat tegenvallen.
Vind de losse cakes daarintegen wel indrukwekkend.

VWD houdt het iig spanned!

Spannend is het zeker, maar hou wel van een gokje ;-)
Op de video is de Platinum box II 1 op 1 de Color Explosions. Qua kruit en schoten lijkt de Platinum box I op de Red Maroon, maar het effect is net anders. We gaan het zien!

En toch.....ik wil wel graag weten wat ik koop ergens....zeker omdat ik ook een showtje wil schieten en ik geen enkel effect oid weet wat die boxen gaan doen...dus weet ook niet wanneer ik die box zou moeten schieten...

ook dit jaar voor het eerst hier besteld.
erg leuke producten en mooie prijzen.
verder heel erg benieuwd na de 100 shots blokken :D

Poeh, dat ziet er inderdaad indrukwekkend uit zeg. Al zegt grote niets natuurlijk, maar ziet er wel gaaf uit zo.

De work of imagination blijft echt een mystery:P ene kant van de doos staat 'time rain coco' en de andere kant chrys wall of fire. Nooit van gehoord en kan er ook niets over vinden.

Ps zag op een bordje dat hier ook happy hour word gedaan de 3e. In de winkel hebben ze veel dag aanbiedingen met leuke hebben dingetjes. Helaas stond ik eerst een half uur in de AFHAAL rij en moest ik voor het andere spul weer achteraan sluiten in een NOG langere rij bij losse verkoop. Toen maar gelaten voor wat het is:wink:

Back
Bovenaan