Vuurwerk Discount

Ik zag dat Vuurwerkdiscount.nl weer open was met dikke aanbiedingen. Zonde dat het voor mij zo ver is want bv de Daisy Beam staat er voor 12,50.

Inderdaad, zijn nu online met een aantal dikke aanbiedingen. Begreep dat ze ergens in oktober met het vernieuwde assortiment online komen.

Eergister gelijk 6 daisybeam aangeschaft, kon ik voor die prijs niet laten liggen. Ook weer een Work of imagination erbij, deed het vorig jaar ook erg goed. Ben benieuwd wat er nog meer komt. Zijn in 2 dagen al verschillende producten bijgekomen zag ik

Hele mooie kortingen hier. Jammer dat de producten alleen in de ochtend opgehaald kunnen worden, verspreid over de dag was zeer welkom geweest

In de loop van deze maand komen er ook nog eigen nieuwe producten online. Wat precies weet ik niet. Maar vuurwerkdiscount kennende zal het wel de moeite zijn.

Iemand enig idee wanneer de site online komt? Ze teasen er al een tijdje mee namelijk, maar duurt wel erg lang dit jaar?

Dan hebben ik ander beeld bij het begrip 'online' denk ik :wink:

Volledig online dan, heb uiteraard al het nodige opruiming spul besteld. Maar sinds dien veranderd de site elke week, dan het grootste gedeelte van het assortiment online (voorverkoop prijzen), dag erna alleen de overige opruiming artikelen en nu staan er een paar producten op.

Staat inmiddels wel het 1 en ander online, dus er komt schot in. Op de hoofdpagina zie je alwel een kleine teaser van een nieuwe eigenlijn box van hun 'The Ultimate profblok' Klinkt al goed:wink:

Back
Bovenaan