Vuurwerk Compilaties 2024/2025

Ah gaaf @Black Dragon ! Die kon ik nog niet. Die ga ik ook eerdaags ff bekijken om weer in het sfeertje te komen :)

Vind trouwens alle compilaties gaaf om te zien hoor maar mn voorkeur gaat wel uit naar de video's waar 'het sfeertje van de avond' wordt vastgelegd. Kom maar door!

Vuurwerk Compilatie 2024-2025 : Sneakpreview van heerlijke "Hoogtepunten" van de jaarwisseling 🔥💥🧨🎆
Ook een erg leuke compilatie. Ook hier zit eigenlijk wel alles in. Ophalen, overdag stoken, 22 uur overzicht en mooie vuurwerk producten. 👍🏻 zie dat dit hoogtepunten waren? Komt er nog meer 🤭😛?

Het eerste deel van mijn compilatie staat online. Stukje vuurwerkshoppen. Voorbereidingen. En stoken. In het eerste deel tot 20.30. Deel 2 komt vrijdag online en dan bouwen we verder door richting 00.00 om dan helemaal los te gaan! :D

Oooh Plintje! Je bent geen vuurwerkbaas, maar vuurwerk compilatiebaas! Heb dit eerste deel met veel enthousiasme bekeken. Dit is sfeer, dit is hoe velen oud en nieuw beleven hoer. Door het meerijden in de auto lijkt het of we bij het ophalen zijn. De sfeer in de winkels. De voorbereidingen, het struinen en een berg vuurwerk al in de fik voor 9 uur.

Kijk nu al uit om deel 2 te kijken.

Back
Bovenaan