Vuurwerk bij voetbal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldig om te zien, hoe gezellig kan het dan daar zijn maar ook soms gevaarlijk
ik was eergister bij Feyenoord - sampdoria ( 3-0 gewonnen :)) tijdens elke doelpunt hoorde je een enorme knal, gooide iemand beneden.
Geeft wel een kick, juichen,vuurwerk,winnen:p

Geweldig om te zien, hoe gezellig kan het dan daar zijn maar ook soms gevaarlijk
ik was eergister bij Feyenoord - sampdoria ( 3-0 gewonnen :)) tijdens elke doelpunt hoorde je een enorme knal, gooide iemand beneden.
Geeft wel een kick, juichen,vuurwerk,winnen:p

Ja inderdaad :p Ik was er ook bij en je hoorde: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! BOEM!!..HEEEE!!!

jaaaaaa! dat is gewoon precies wat je hoorde
wel grappig als bijvoorbeeld iemand via de kantlijn aanviel dat iedereen dan opstaat jaa... kom op! goal!!! yaaaaaaaaaa.... BOEM ~heee!! :p geweldig was da

Wat ook opviel dat de zeer kleine groepje uit italie zoveel geluid konden maken:p

Laatst bewerkt:
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3ndV-zZRVCA?fs=1&hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3ndV-zZRVCA?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>

66498228.jpg

Haha, mooi om te zien, zo gaat het inderdaad daarzo.
Laten allemaal hun cluppie in de steek :p
Je gooit toch geen vuurwerk op het veld, maar je gaat toch
ook niet meteen zingen "laat je club maar in de steek"?

Wou geen thanks doen maar quote :S

EDIT: laat maar komt alleen maar oneindige discussies van

zal kijken of ik 27 januari ken filmen en anders is het wel op youtube te zien, ik ga waarschijnlijk naar ajax - nac bekerwedstrijd in vak 410 (sfeervak) en hun vieren hun 10 jarig bestaan, corteo vooraf ook dus wordt een feesie :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
ajax-feyenoord, TIFO vuurwerk

ajax-feyenoord, TIFO vuurwerk

Hey freaks,

Ik was een beetje op internet aan het surfen, en op youtube kwam ik dit filmpje tegen:

Actie vanaf 1:18
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En dit filmpje is ook erg kicke! Actie vanaf ong. 1:10.

+ YouTube Video

Het gaat om vuurwerk wat is afgestoken door professionals voor de klassieker tussen Ajax en Feyenoord.
Erg mooi om te zien! Er wordt met mines en met concussions(elektronische knallen) gewerkt:) Ben geen ajaxcied maar als vuurwerkfreak lijkt het me mooi meegenomen zo net voor de wedstrijd, aardige klappen komen er vanaf!

grtzz

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb het gister natuurlijk op tv gezien, Heerlijk begin met rood licht, mines en een paar stevige knallen. Mooie sfeer zo voor de wedstrijd.

Dit is trouwens wel vaker bij mooie wedstrijd, allemaal professioneel gedaan.

Hier een foto van een Ajax-feyenoord in 2009, foto van ajaxfotoside.nl
158.jpg

@ Tunit, bij Ajax word er wel vaker (professioneel) geknald in het stadion ja:) Ze hebben ook een aardig groot budget voor dit soort acties, het sfeerteam daar in Amsterdam word goed gesponsord door zowel supporters als de club zelf als ik het goed heb!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan