Vuurwerk bestellen of ...... ?

Het is verschrikkelijk, had het er gisteravond met mijn vrouw over. Totale leegte, voor veel mensen is het maar het afsteken van vuurwerk, voor ons is het zoveel meer.

Inderdaad, die leegte die er nu is, is gewoon mega diep. Producten interesseren mij helemaal niets meer.. ben futloos, op, verdrietig etc etc

Deel dit gevoel geheel loop al de hele dag rond met een vuurwerkkater ala 1 Januari.
Zit te kijken naar een vuurwerkvakantie in Kleve van 28 tot December tot 1 januari.
Moet toch die leegte opvullen en dit voor mezelf afsluiten dat het hier nooit meer hetzelfde zal zijn.
Vervolgens maar de vuurwerktraditie jaarlijks voortzetten in Valencia.

Inderdaad, die leegte die er nu is, is gewoon mega diep. Producten interesseren mij helemaal niets meer.. ben futloos, op, verdrietig etc etc

Hier ook zo, waarop ik vorige jaren rond deze tijd enorm veel cat1 ging halen en afsteken om alvast in de sfeer te komen, wil ik nu helemaal niet aan denken, geen cat 1, niks...

Come on man! Probeer positieve dingen te zien boven al het negatieve. Het is een shitjaar , maar ik durf te wedden dat je welkom bent om de bunkers te zien overal. En lekker een oliebol vreten. Had de Panther dummy van wolff nog voor je bewaard maar in de chaos van verhuizen kwijtgeraakt!!(sorry)
Alsjeblieft niet down zijn of worden, we gaan hier allemaal goed uitkomen en we gaan genieten van al het Cat 1,overgebleven en wat te regelen valt dit jaar !!!
En van het bier :)

Denk dat ik maar op een ouderwetse manier met de jaarwisseling wat pallets en bomen ga stoken. Cat1 zegt mij momenteel niet zo veel. Kan nog komen,maar de leegte is en blijft er.

Ik blijf hopen dat er nog iets moois uit een hoge hoed komt,maar is ijdele hoop.

Ga binnenkort wat cat1 fonteinen, knetterlinten, knetters en tolletjes scoren. Toch als een klein kind stoken...en dan om 00u gewoon lekker de flinke resten dikke sier de lucht in :D

Back
Bovenaan