vuurwerk besteld in polen? niet gepakt!

Proberen zou ik zeggen, als je persee daar vw wil bestellen moet je dat doen, mijn zege heb je.. Ik zou het niet doen.

ik hoorde dus laatst van "een persoon" dat er belachelijk veel van die pakketjes zijn onderschept dit jaar

En ik ben voorstander van het weren van zeikwijven als jou van dit forum.
Jij bent iemand die alles wat de media zegt als juist bestempeld.
Als je een beetje nadenkt weet je dat de media alles overdrijft.

En als mensen graag vuurwerk in het buitenland willen halen moeten ze dat helemaal zelf weten. En wie ben jij om te zeggen dat ze het niet moeten doen? En dat is het laatste wat ik er nog over zeg.

Word zo moet van die heilige boontjes op dit forum!

Inderdaad haar gezeur was me ook al opgevallen, maar ze gaat wel naar duitsland om vuurwerk te halen :rolleyes:

Tja ligt eraan ook aan hoe je de berichten leest tussen consumentenvuurwerk zelf ophalen en zware knallers bestellen zit een verschil van dag nacht.
En trouwens iedereen mag hier toch zijn of HAAR mening geven?

even off:
als je gepakt word met vuurwerk door het bestellen bij bombashop,
en je pakketje al bij de politie ligt,
en ze komen langs, wat kan je dan het beste zeggen?

Kunnen ze je dus in ieder geval niet pakken voor het in bezit hebben ervan... Lijkt me dan nog de meest gunstige versie, aangezien een hoop zaken als onveilige opslag, handelen e.d. koffiedik kijken zijn in mijn ogen. Aan de andere kant, er is niets zo krom als recht, dus je weet maar nooit :bonk:

Tja ligt eraan ook aan hoe je de berichten leest tussen consumentenvuurwerk zelf ophalen en zware knallers bestellen zit een verschil van dag nacht.
En trouwens iedereen mag hier toch zijn of HAAR mening geven?

Natuurlijk alleen af en toe zit er wel een uitschieter bij die naar mijn mening niet klopt en daar reageer ik graag op. Niets persoonlijk, even goede vrienden :biertje:

ik hoorde dus laatst van "een persoon" dat er belachelijk veel van die pakketjes zijn onderschept dit jaar

daar kan ik wel wat op zeggen.kijk in de laatste jaren is de discussie veranderd in van zijn ze betrouwbaar tot nu wat is de pakkans.
in de tijd voor pownews en dat gedoe met gls bestelde ik ook kreeg netjes mijn jumbotjes en delovatjes etc niks aan de hand,toen was er iemand gepakt in breda met bankgegevens etc en zijn er veel gepakt na mij.toen kwam er gedoe met oplichting WAS niet waar maar de l.l zat in de bak en kon niks laten bezorgen terwijl mensen maar bleven bestellen. de man is begin dit jaar weer opgepakt toen is er nog een site(loods)opgerold in duitsland.wat ik met dit verhaal wil zeggen is dat de liefhebber zelf schuld heeft door gel.l op youtube facebook etc en nieuws progammas op tv het zo in de schijnwerpers staat dat ik fijn een jaar heb overgeslagen.:bye::bye::bye:

Back
Bovenaan