Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste freaks

Zo als jullie hebben kunnen lezen op het forum zijn er bij Evolution al een aantal artikelen uitverkocht en niet meer bij te bestellen voor dit jaar.

De prijzen van Evolution zullen na het weekend ook verhoogd worden in de webshop.
Dus wil je nog profiteren dan kan het nu nog en zolang de voorraad strekt.!!!

Deze items zijn reeds uitverkocht maar hier heb ik er nog een aantal van vrij in de voorraad. Op=op

Crown mix.
Sunbeam 1.
Fading stars.
Mayhem.
3xHeaven.
Euphoria.

Deze items staan al laag in voorraad bij Evolution maar een aantal artikelen heb ik ook nog vrij in de voorraad.

Diamonds in gold.
Green flashing
Energizer
Snowstorm.
Winternight.
Visions of extacy.
Golden age.
Serenity.

Dennis

Is er al wat bekend m.b.t een Demo dit jaar?

Goede avond vluggejaapie

Tot nu toe niet helaas het is lastig om een juiste locatie te vinden in haven.
Aangezien de locatie waar we de laatste keer de demo hadden het niet meer toelaat helaas.
We willen de demo niet buiten almere haven.
Maar we blijven praten en kijken en overleggen met de gemeente.

Dennis

Is er geen plek op/aan het strand bij 't oor? Schieten aan de kant van restaurant Atlantis, op het grote veld...

Is er geen plek op/aan het strand bij 't oor? Schieten aan de kant van restaurant Atlantis, op het grote veld...

Goede avond Avalance

Klopt ook hier hebben we gekeken alleen voor ons niet de juiste plek wind gevoelig en bij regen is het meteen over.
En er worden daar plekken gebruikt wegens verbreding a6 door Rijkswaterstaat.

Dennis

Inmiddels is het lek boven en moet het opgelost zijn.
De tijden en datum staan ook weer op de order bevesting bij een bestelling.
Helaas ging het fout met de bevestiging die naar jullie verstuurd is vanaf 2 september er was een update geweest waardoor dit helaas is ontstaan.
Wel is het zo dat alles netjes in het tijdvak staat in het systeem en bij ons staat het wel op de orders die binnen zijn gekomen.
Dus alles staat netjes vast voor jullie.

Sorry voor het ongemak dat is onstaan.

Profiteer deze maand nog van de freak prijzen want vanaf ongeveer eerste week oktober gaan we de shop klaar maken voor de voorverkoop.

Dennis

www.vuurwerkalmerehaven.nl
Ik heb afgelopen donderdag een bestelling geplaatst en toenet nogmaals een bestelling gedaan. Wilde toch nog de Colorful City van Pangu hebben. :) Op geen van beide bevestigingen staat de afhaaldatum- en tijd. Voor mij geen groot probleem, maar dan weet je in ieder geval dat het probleem nog bestaat.

Gaan alle prijzen in oktober al omhoog? Op de eerste post van dit topic staat namelijk dat de freakactie tot 01-11-2017 loopt.

Ik heb afgelopen donderdag een bestelling geplaatst en toenet nogmaals een bestelling gedaan. Wilde toch nog de Colorful City van Pangu hebben. :) Op geen van beide bevestigingen staat de afhaaldatum- en tijd. Voor mij geen groot probleem, maar dan weet je in ieder geval dat het probleem nog bestaat.

Gaan alle prijzen in oktober al omhoog? Op de eerste post van dit topic staat namelijk dat de freakactie tot 01-11-2017 loopt.

Goede middag

Bedankt voor je opmerking van de tijden ik heb meteen een mail de deur uit gedaan.
Wil je wel een bevestiging met tijden dan kan ik een copy sturen vanuit het systeem want daar staan ze wel op zag ik zo juist.
Verder ga ik proberen om zo lang mogelijk door te gaan met de freak prijzen maar zo als bekend is Evolution met een aantal artikelen uitverkocht of bijna.

Daarbij moet ook de shop aangepast worden naar de voorverkoop en die start op 1 november vanuit GBV en de rest en dan wil ik de shop ook klaar hebben.

Dus ik ga kijken hoeveel ik achter de schermen kan doen zonder dat dit invloed heeft.

Maar de Evolution boxen gaan echt van de week omhoog met de prijs !!

P.s ik meld minimaal een week er voor als het echt op houdt met de freak actie.

En ik hoop van de week met de nieuwe artikelen nog te komen van Pangu op de site.

Dennis

Laatst bewerkt:
Beste Vuurwerk Almere Haven,

Vorig jaar had ik een paar doosjes: Whistling Thunder Queen, dat zijn die gillende thunder king's en er zitten er 4 van in een doosje (https://youtu.be/2rlMx8lBgaY). Deze waren mij wel in de smaak gevallen voor in de vooravond. :D
Ik zie ze niet op de site terug, verwachten jullie dat deze nog wel gaan komen?

Beste Vuurwerk Almere Haven,

Vorig jaar had ik een paar doosjes: Whistling Thunder Queen, dat zijn die gillende thunder king's en er zitten er 4 van in een doosje (https://youtu.be/2rlMx8lBgaY). Deze waren mij wel in de smaak gevallen voor in de vooravond. :D
Ik zie ze niet op de site terug, verwachten jullie dat deze nog wel gaan komen?

Goede avond

Nee sorry vorig jaar hebben wij een partij opgekocht via een andere winkelier.
wij voeren zelf geen katan in het assortiment we hebben nog een paar artikelen van katan in de outlet en dan is het op.

Wel komen we nog met een bulk box dit jaar

Dennis

Die sky alert pijlen zijn volgens de topics ervan erg slecht...

Beste Rocketfreaks

Ik moet eerlijk zijn en verkoop normaal geen Katan ik wil wel dat je tevreden bent over ons.:)
Wil je het niet dan zoeken we gewoon wat anders uit geen probleem.
Dit kunnen we doen op de afhaaldagen dan zet ik het even op je bon en meld je je even bij mij en dan zoek je wat anders uit en ruilen we het om geen probleem.

Dennis

Hallo Dennis, bedankt voor het aanbod maar ik heb ze niet besteld. Knaller voor life heeft ze volgens zijn post besteld. Ik als "rocketfreak" heb ze dus niet besteld...

Beste freaks

Zo als jullie hebben kunnen lezen op het forum zijn er bij Evolution al een aantal artikelen uitverkocht en niet meer bij te bestellen voor dit jaar.

De prijzen van Evolution zullen na het weekend ook verhoogd worden in de webshop.
Dus wil je nog profiteren dan kan het nu nog en zolang de voorraad strekt.!!!

Deze items zijn reeds uitverkocht maar hier heb ik er nog een aantal van vrij in de voorraad. Op=op

Crown mix.
Sunbeam 1.
Fading stars.
Mayhem.
3xHeaven.
Euphoria.

Deze items staan al laag in voorraad bij Evolution maar een aantal artikelen heb ik ook nog vrij in de voorraad.

Diamonds in gold.
Green flashing
Energizer
Snowstorm.
Winternight.
Visions of extacy.
Golden age.
Serenity.

Dennis

Zo als eerder gemeld zullen de prijzen van de boxen van Evolution vanavond omhoog gaan..
Om iedereen nog een kans te geven tot 22:00 uur staan ze nog op de oude prijzen.

Laatst bewerkt:
Ik heb 2 boxen van Evolution nog even op de oude prijs laten staan dit is de:

Snowstorm € 99,95
Rambam 2.0 € 99,95

Deze zijn ook nog beperkt beschikbaar in de voorraad en zo als bekend op bij Evolution Fireworks. Dus Op=Op

Verder is alleen de FAST OR FURIOUS 1 omhoog gegaan in het cake verhaal deze staat nu op € 19,95 ook deze is uitverkocht bij Evolution en we hebben hiervan nog 1 Karton staan.

De Pangu prijzen daar heb ik nog niets aan verandert en deze laat ik even staan tot dat ik Pangu op bezoek heb gehad in Almere.

Zo als jullie waarschijnlijk al hebben gezien ben ik de shop aan het klaar maken tussen door om zo op tijd klaar te zijn voor de voorverkoop vanaf 1 november in Almere en omstreken.
Hebben jullie vragen over weco of wil je iets hier over weten stuur me daar even een pm over.

Hebben jullie vragen dan hoor ik dat wel

download (1).jpg

download.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan