Jantjebeton1981
VWC lid
Kom maar op met die pangu artikelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo als al eerder aangegeven zullen wij de prijzen gaan verhogen van Evolution en Pangu.
We hebben besloten om dit niet deze maand al te doen zo als eerder gemeld op het forum maar
we zullen dit gaan doen vanaf eerste week oktober.
Hierna zullen wij de shop gaan vullen en klaar maken voor de voorverkoop vanaf 1 november.
Zo heeft iedereen nog even de tijd deze maand maar let op ik vul hem niet meer bij voor deze tijd dus als de voorraad op is is het op!!
Wel zal ik nog proberen om voor deze tijd de nieuwe artikelen online te krijgen van Pangu ik wacht nog op de afbeeldingen en dan zal ik ze plaatsen nog. ( met een leuke prijs)
Wil je nog wat aankopen wacht dus niet te lang maar profiteer er nog deze maand van
Dennis
Goede morgen nathanael
Als het goed is staat het er gewoon netjes op normaal.
Wil je mij hem even mailen hoe die binnen is gekomen daar ben ik wel even benieuwd naar namelijk.
[email protected] laat even weten als je hem verstuurd hebt dan kijk ik even in de mail meteen voor je en kan ik dit oppakken want in mij systeem staat gewoon de afhaaltijd namelijk op de bon.
Bedankt voor je bericht en de order.
Dennis
Gedaan :-D
Dennis, ik heb hetzelfde hoor. Mijn eerste bestelling staat het op, de twee erna niet meer. Ik heb in de comments gevraagd het bij elkaar te voegen en natuurlijk hetzelfde tijdsvak geselecteerd. Ik ga er vanuit dat het goed komt.
Martijn.
Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn bestellingen. Ik heb overigens ook een bestelling bij Meester in Lelystad gedaan waarbij ik ook een bon zonder tijd heb gekregen. Zo te zien dezelfde layout. Hopelijk helpt dit om het lek boven te krijgen. Bonnummer in PM?
Dennis beschik jij al over meer info qua tijdlijn over de nieuwe Pangu producten?
Wie o Wie ik heb nog wat vuurwerkpijlen liggen van katan en er nog een aantal in de bunker extra gevonden ze staan in de outlet.
De Sky Allert II ( 13 stuks beschikbaar )
Bekijk bijlage 33195
is een groot pijlenassortiment!
Dit assortiment bevat vuurpijlen tot en met 35 gram kruit.
Stijghoogte tot wel 60 meter.
Normaal 31,95 Nu voor 9,00 !!!
Dennis
www.vuurwerkalmerehaven.nl
Voor alle 13 ?![]()
hahahaha als je ze allemaal neemt krijg je er 1 gratis van me dus 13 halen en nog maar 12 betalen
Dennis
Ik heb 1 brasilian box en smash box 2 terug gezet in de voorraad van pangu.
Deze staan nog op de freak prijs
Dennis
Www.vuurwerkalmerehaven.nl
Smash Box 2 tezamen met het fairytail assortiment besteld. Ben benieuwd!Ik heb 1 brasilian box en smash box 2 terug gezet in de voorraad van pangu.
Deze staan nog op de freak prijs
Dennis
Www.vuurwerkalmerehaven.nl