Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo als al eerder aangegeven zullen wij de prijzen gaan verhogen van Evolution en Pangu.
We hebben besloten om dit niet deze maand al te doen zo als eerder gemeld op het forum maar
we zullen dit gaan doen vanaf eerste week oktober.
Hierna zullen wij de shop gaan vullen en klaar maken voor de voorverkoop vanaf 1 november.
Zo heeft iedereen nog even de tijd deze maand maar let op ik vul hem niet meer bij voor deze tijd dus als de voorraad op is is het op!!
Wel zal ik nog proberen om voor deze tijd de nieuwe artikelen online te krijgen van Pangu ik wacht nog op de afbeeldingen en dan zal ik ze plaatsen nog. ( met een leuke prijs :D )

Wil je nog wat aankopen wacht dus niet te lang maar profiteer er nog deze maand van :D

Dennis

Toch zeer benieuwd naar de nieuwe Pangu artikelen Dennis...

Goede morgen nathanael

Als het goed is staat het er gewoon netjes op normaal.
Wil je mij hem even mailen hoe die binnen is gekomen daar ben ik wel even benieuwd naar namelijk.
[email protected] laat even weten als je hem verstuurd hebt dan kijk ik even in de mail meteen voor je en kan ik dit oppakken want in mij systeem staat gewoon de afhaaltijd namelijk op de bon.

Bedankt voor je bericht en de order.

Dennis

Gedaan :-D

Dennis, ik heb hetzelfde hoor. Mijn eerste bestelling staat het op, de twee erna niet meer. Ik heb in de comments gevraagd het bij elkaar te voegen en natuurlijk hetzelfde tijdsvak geselecteerd. Ik ga er vanuit dat het goed komt.

Martijn.

Dennis, ik heb hetzelfde hoor. Mijn eerste bestelling staat het op, de twee erna niet meer. Ik heb in de comments gevraagd het bij elkaar te voegen en natuurlijk hetzelfde tijdsvak geselecteerd. Ik ga er vanuit dat het goed komt.

Martijn.

Goede morgen Martijn

Klopt ik ben er mee bezig om te kijken hoe dit kan bij mij staat het er wel op namelijk in het systeem zou je mij even een pm willen sturen met het order nummer op welke het niet staat dan kan ik even kijken.
Ik stuur hem dan even nog een keer opnieuw naar je toe.

Gr Dennis

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn bestellingen. Ik heb overigens ook een bestelling bij Meester in Lelystad gedaan waarbij ik ook een bon zonder tijd heb gekregen. Zo te zien dezelfde layout. Hopelijk helpt dit om het lek boven te krijgen. Bonnummer in PM?

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn bestellingen. Ik heb overigens ook een bestelling bij Meester in Lelystad gedaan waarbij ik ook een bon zonder tijd heb gekregen. Zo te zien dezelfde layout. Hopelijk helpt dit om het lek boven te krijgen. Bonnummer in PM?

Ja geef maar dan stuur ik meteen een nieuwe kopie van het afhaalnummer incl afhaaltijd !

Gr Dennis

Inmiddels is het lek boven en moet het opgelost zijn.
De tijden en datum staan ook weer op de order bevesting bij een bestelling.
Helaas ging het fout met de bevestiging die naar jullie verstuurd is vanaf 2 september er was een update geweest waardoor dit helaas is ontstaan.
Wel is het zo dat alles netjes in het tijdvak staat in het systeem en bij ons staat het wel op de orders die binnen zijn gekomen.
Dus alles staat netjes vast voor jullie.

Sorry voor het ongemak dat is onstaan.

Profiteer deze maand nog van de freak prijzen want vanaf ongeveer eerste week oktober gaan we de shop klaar maken voor de voorverkoop.

Dennis

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Laatst bewerkt:
Dennis beschik jij al over meer info qua tijdlijn over de nieuwe Pangu producten?

Jazeker ik wacht alleen nog op foto en evt de filmpjes zonder deze dingen kan ik niets op de webshop plaatsen.
Ik heb vandaag nog Pangu gesproken maar moet echt nog even wachten voordat het compleet is helaas.

Dennis

Laatst bewerkt:
Wie o Wie ik heb nog wat vuurwerkpijlen liggen van katan en er nog een aantal in de bunker extra gevonden ze staan in de outlet.

De Sky Allert II ( 13 stuks beschikbaar )

9922skyalert2.jpg

is een groot pijlenassortiment!
Dit assortiment bevat vuurpijlen tot en met 35 gram kruit.
Stijghoogte tot wel 60 meter.

Normaal 31,95 Nu voor 9,00 !!!

Dennis

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Pangu Brasilian box op mijn aanvraag weer in de winkel gezet, top service! Tevens pijlenpakket van katan mee gepakt. Voor die prijs kan het geen miskoop zijn. Eind van de maand nog het één en ander bestellen tegen de actieprijs.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan