Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het liefst de 29ste, dat extra dagje ( de 28ste) is net te lang wachten, helaas kan dat niet dit jaar. Dan maar de 28ste en wat klein spul extra voor de stress.
Ophalen gebeurt meestal in de middag rond 1 a 2 uur. Rustig de dag beginnen en dan het vuurwerk ophalen.
Het liefst de 29ste, dat extra dagje ( de 28ste) is net te lang wachten, helaas kan dat niet dit jaar. Dan maar de 28ste en wat klein spul extra voor de stress.
Ophalen gebeurt meestal in de middag rond 1 a 2 uur. Rustig de dag beginnen en dan het vuurwe
hahah eerste dag van de verkoop om 8 uur en ook niet voorverkoop bestellen maar uitkiezen wat er is, dat vind ik het leuke van vuurwerk kopen, op het moment zelf dingen uitkiezen.
De 28e eerst maar eens werken, gewoon bij de groothandel. 'S middags rond een uur of 3 de eerste bestelling ophalen en daarna nog wat losse verkoop. De 30e met mn schoonvader en zwager(tje) en eventueel broertje naar Duitsland, sfeer snuiven en misschien nog even bij Aldi en Lidl kijken
Het liefst heb ik alle bestellingen, maar ook het losse spul, de 28ste binnen. Vaak kriebelt het de overige dagen toch te vaak om nog meer te halen haha
Altijd op de 28e mijn vuurwerk ophalen in de ochtend, tenzij het echt niet anders kan. Vervolgens het uitstallen op mijn bed om er elke keer naar te kunnen kijken, verplaatsten, etc.
Verspreid over de 2 verkoop dagen ik vindt het altijd leuk vuurwerk ophalen de sfeer enzo de drie dol dwazen dagen als je wat meer winkels van de 1 na de ander rijden kinderen die dol worden oudere freaks.