Vuurwerk afhalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf heb ik me vuurwerk het liefst de eerste verkoopdag al binnen, dus ik haal het op de 28e tussen 7 en 10 in de ochtend al op. Kan niet wachten! :)

Het liefst de 29ste, dat extra dagje ( de 28ste) is net te lang wachten, helaas kan dat niet dit jaar. Dan maar de 28ste en wat klein spul extra voor de stress.
Ophalen gebeurt meestal in de middag rond 1 a 2 uur. Rustig de dag beginnen en dan het vuurwerk ophalen.

Het liefst de 29ste, dat extra dagje ( de 28ste) is net te lang wachten, helaas kan dat niet dit jaar. Dan maar de 28ste en wat klein spul extra voor de stress.
Ophalen gebeurt meestal in de middag rond 1 a 2 uur. Rustig de dag beginnen en dan het vuurwe

edit: kan een mod 1 van de 2 posts weghalen aub.

hahah eerste dag van de verkoop om 8 uur en ook niet voorverkoop bestellen maar uitkiezen wat er is, dat vind ik het leuke van vuurwerk kopen, op het moment zelf dingen uitkiezen. :)

Wil het meeste vuurwerk op 28 december wel binnen hebben.. dat die 2de verkoop dag alleen nog losse dingen ken halen

Maar dit jaar zit ik beiden dagen vol:devil:

heb er weer zin in..!!!!

De 28e eerst maar eens werken, gewoon bij de groothandel. 'S middags rond een uur of 3 de eerste bestelling ophalen en daarna nog wat losse verkoop. De 30e met mn schoonvader en zwager(tje) en eventueel broertje naar Duitsland, sfeer snuiven en misschien nog even bij Aldi en Lidl kijken:bye:

Het liefst heb ik alle bestellingen, maar ook het losse spul, de 28ste binnen. Vaak kriebelt het de overige dagen toch te vaak om nog meer te halen haha

Dit jaar zie ik hier behoorlijk tegen op. Dit is de afgelopen jaren eigenlijk erger geworden. Geen idee waar het vandaan komt. Grote drukte?

Overigens mag ik de 28e. Misschien slaat het tegen die tijd wel om. :wink:

Altijd op de 28e mijn vuurwerk ophalen in de ochtend, tenzij het echt niet anders kan. Vervolgens het uitstallen op mijn bed om er elke keer naar te kunnen kijken, verplaatsten, etc.

Verspreid over de 2 verkoop dagen ik vindt het altijd leuk vuurwerk ophalen de sfeer enzo de drie dol dwazen dagen als je wat meer winkels van de 1 na de ander rijden kinderen die dol worden oudere freaks.

28e, om 00:00 sta ik in genemuiden om bij herman de haan de grote bestelling op te halen. Met 2 auto's die kant op, haha!

In de loop van de 28e en 30e de rest ophalen.

28e de bestellingen ophalen en de overige dagen struin ik wat rond in de verkooppunten om toch nog wat extra's erbij te kopen :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan