Vuurpijlen special

Wat een geweldige filmpjes van werkelijk uitzinnige pijlen zeg!
Het zijn gewoon hele shells met meerdere effecten die ze de lucht in sturen!
Sommige met ring salutes bottom shots de hele ratteplan werkelijk fantastisch!!!
:bye:

Damn wat een stijgkracht en een hoogte...TE veel hoogte...
En wat bedoel je met dat jurassic park einde?? :angel: Dat huilende geluid :rolleyes: ? Klinkt wel vet inderdaad maaaar hoooooooog allebei niet normaal :p
Enne die tweede is volgens mij net in Nederland geland als ik het goed heb hehehe :p

Damn wat een stijgkracht en een hoogte...TE veel hoogte...
En wat bedoel je met dat jurassic park einde?? :angel: Dat huilende geluid :rolleyes: ? Klinkt wel vet inderdaad maaaar hoooooooog allebei niet normaal :p
Enne die tweede is volgens mij net in Nederland geland als ik het goed heb hehehe :p

Ja dat gehuil doet mij iedere keer aan die film denken. Daar komt dat gehuil van zo,n dyno ook in voor. Maar dat even terzijde.
Extreme pijlen zijn het. Inderdaad vooral die stijgkracht, de hoogten.
Prachtig.

wow die pijlen uit je eerste post zijn echt waanzinnig mooi :shocked: doe mij die ook even? :rolleyes:

2e post: wow volgens mij kan je daarmee echt een [laagvliegend] vliegtuig raken als je niet uitkijkt. nu scheelt het dat sportvliegtuigjes niet mogen vliegen na het ondergaan van de zon (in Nederland). Ik vind de effecten wat tegenvallen, maarja wat wil je met zo'n stijglading, dan blijft er geen plaats meer over:bonk:

Vincent

ja maar het gaat ook om de geluiden en de super hoeveel heid stijglading...
echt geweldig zulke pijlen, ik vind dat zelf wel erg stoer gigantische hoogte die ze bereiken.. en hele wrede geluiden.. erg leuk

Hier weer zo,n filmpje van onze Amerikaanse vrienden
3 traps- whistle

3 stage 2 pound rocket, this time red strobe to report on top.
http://www.theskypainters.com/Videos/3stageredstrobe.MP4

de meeste mensen kan geen .MP4 openen en dat is een movie bestand van mobieltjes ;)

en verder die 3 filmpjes van die vuurpijlen zijn inderdaad hele mooie :) zullen vast wel een hoog prijsje hebben :D verder hele mooie ja :)

@Moontan,

die 2 filmpjes zijn ook gigantisch mooi die 1e zoowww hoe hoog stegen die 2 pijlen wel niet pfff echt hoog..

en die huilende pijl als die naar nederland komen dit jaar dan ga ik zeker wel minimaal 1 in huis halen want die dingen zijn echt vet :) en ja dat gehuil lijkt wel jurrasic park whehehe

mooie pijlen zeker

Laatst bewerkt:
de meeste mensen kan geen .MP4 openen en dat is een movie bestand van mobieltjes ;)

en verder die 3 filmpjes van die vuurpijlen zijn inderdaad hele mooie :) zullen vast wel een hoog prijsje hebben :D verder hele mooie ja :)

@Moontan,

die 2 filmpjes zijn ook gigantisch mooi die 1e zoowww hoe hoog stegen die 2 pijlen wel niet pfff echt hoog..

en die huilende pijl als die naar nederland komen dit jaar dan ga ik zeker wel minimaal 1 in huis halen want die dingen zijn echt vet :) en ja dat gehuil lijkt wel jurrasic park whehehe

mooie pijlen zeker

Die pijlen zijn niet te koop, is zelfmaak wat ze in Amerika dus doen, denk aan de PGI.

Daarbij is MP4 af te spelen met Quicktime, dus dat is ook helemaal geen reden tot paniek.

Wow die eerste pijl van filmpje 2 is heftig.:D
Maar laat alsjeblieft hopen dat zo'n pijltjes niet in het illegale circuit komen.

Geweldig Moontan! Echt lachwekkend dat geluid maar ook weer bizar hoe hoog ze vliegen. Je ziet aan een pijl die het langs doorging dat hij weer naar beneden kwam vliegen en boven de grond knalde. Zulke projecten moet je ook echt ergens afsteken in een gebied waar geen leven is want als deze pijlen maar een stukje uit koers raken vliegen ze nog zo'n 100 meter door. Maar je kan niet zeggen dat je hem niet aan hoorde komen, dat is dan ook weer onzin :p.

Back
Bovenaan