Vuurpijl treft Linfield-speler vol op de rug

moontan

VWC lid
Vuurpijl treft Linfield-speler vol op de rug

De partijen in Noord-Ierland zijn altijd uitermate geladen. Zo ook toen het protestantse Linfield en katholieke Cliftonville in het Windsor Park (Belfast) van Linfield om het County Antrim Shield, de lokale Supercup, streden. Cliftonville won de titanenstrijd met 1-2 en vierde dat met het nodige vuurwerkgekletter. Linfield-speler Conor Hagan lag uit te hijgen toen een stuk tuig op zijn rug explodeerde. Bekijk hier de videobeelden.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/northern_ireland/7709749.stm

De 26-jarige stapte als bij wonder zonder noemenswaardige verwondingen van het veld. "Ik lag uitgeteld op de grond toen ik plots een enorme knal hoorde. De pijl kwam op mijn rug terecht en explodeerde dan. Ik was toch even in shock", reageerde Hagan. Hoe de supporters aan al dat vuurwerk komen? Rond deze periode viert het Verenigd Koninkrijk Bonfire Night. Daardoor is er overal vuurwerk te verkrijgen. In de steegjes rondom het stadion braken nadien zware rellen uit. (dea)

http://www.demorgen.be/dm/nl/998/Vo...ijl-treft-Linfield-speler-vol-op-de-rug.dhtml

niet normaal. wat als de vuurpijl in iemand's gezicht kwam.
ik hoop dat die man word opgepakt en in de cel word gezet`!

Gaat inderdaad nergens meer over nee, moeten het ook eens even bij de dader doen, kijken wat hij ervan vindt.

Levenslange stadionverbod + flinke boete of celstraf.
Ik vind het nog tot daar aan toe als je een vuurpijl de lucht in schiet,
maar gericht op een speler dat is echt abnormaal.

Oke wel netjes gericht, maar dit ken toch gewoon niet?
En hoe krijg je uberhaupt z'n pijl mee naar binnen geen woorden er voor.

Inderdaad goed gericht, maar dat zegt niet dat het normaal is zeg.
Zoiezo al geen vuurwerk op mensen richten! en was er nou nog meer vuurwerk op het veld?
Je zach namelijk rook op het veld en toen zach je vanaf de tribune dat de pijl weg schoot...
Zonde jongens, het gaat niet goed zo

Back
Bovenaan